لپتاپ فوق باریک LaVie Z لنوو، آماده‌ی رقابت با مک‌بوک جدید اپل

شاید تا کنون اپل به ضخامت بسیار کم لپتاپ خود می‌بالید اما حالا لنوو، محصول جدید خود، LaVie Z را که در نمایشگاه CES 2015 معرفی کرده بود، برای رقابت با مک‌بوک جدید اپل به میدان خواهد فرستاد. این لپتاپ فوق‌باریم 13.3-اینچی با پشتیبانی از لمس همزمان چند انگشت برای صفحه‌نمایش، قابلیت تبدیل شدن به […]

شاید تا کنون اپل به ضخامت بسیار کم لپتاپ خود می‌بالید اما حالا لنوو، محصول جدید خود، LaVie Z را که در نمایشگاه CES 2015 معرفی کرده بود، برای رقابت با مک‌بوک جدید اپل به میدان خواهد فرستاد. این لپتاپ فوق‌باریم 13.3-اینچی با پشتیبانی از لمس همزمان چند انگشت برای صفحه‌نمایش، قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت را دارا می‌باشد.

نسل پنجم از پردازنده‌های Core i7 شرکت اینتل یعنی Broadwell، قرار است به عنوان مغز متفکر این لپتاپ بسیار باریک در آن قرار بگیرد و با باتری قدرتمندی که دارد، تنها 1.87 پوند وزن خواهد داشت. Lenovo LaVie Z سبک‌تین لپتاپ ساخته شده توسط لنوو می‌باشد که ضخامت آن تنها 0.7-اینچ بوده و از دو پورت USB 3.0، خروجی HDMI، کارت‌خوان SD و جک مشترک برای هدفون و میکروفون بهره خواهد برد. لپتاپ LaVie Z 360 محصول دیگری از لنوو است که ب ضخامت 0.7-اینچی، کمی سنگین‌تر بوده و وزن آن، 2.03 پوند می‌باشد. تمام پورت‌های موجود در LaVie Z نیز در مدل 360 از آن دیده می‌شود.

البته شاید مقایسه‌ی این محصولات با یکدیگر درست نباشد اما مک‌بوک اپل با صفحه‌نمایش 12-اینچی، تنها 0.54-اینچ ضخامت دارد اما وزن لپتاپ جدید لنوو، کمی پایین‌تر از مک‌بوک اپل می‌باشد.

Lenovo’s ultra-skinny LaVie Z are here to fight Apple’s MacBook 2

اپل ممکن است انتخاب شما با هر فرد دیگری تفاوت داشته باشد و اینکه بین Apple MacBook 2015 و Lenovo LaVie Z یکی را انتخاب کنید، احتمالا به سیستم‌عامل آن مربوط می‌شود. در حال حاضر، لپتاپ جدید لنوو، دارای Windows 8.1 می‌باشد و به زودی نیز Windows 10 برای آن عرضه خواهد شد. همچنین این لپتاپ از پردازنده‌ی قدرتمند Core i7-5500U 2.4GHz بهره می‌برد و سرعت فوق‌العاده بالایی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

همچنین، هر دو مدل این لپتاپ، از 8 گیگابایت حافظه‌ی رم، 256 گیگابایت هارد SSD، وای‌فای، بلوتوث و صفحه‌نمایشی 13.3-اینچی با وضوح تصویر 2K بهره می‌برند. گرافیک مجمتع به کار رفته در پردازنده‌ی این لپتاپ (IGP) نیز Intel HD Graphics 5500 می‌باشد.

لپتاپ قدرتمندی توسط لنوو تولید شده، درست است؟ برای قدرت بالا، باید هزینه‌ی بالایی نیز پرداخت نمایید. لپتاپ LaVie Z با قیمت 1,499 دلار و LaVie Z 360 با قیمت 1,699 دلار عرضه خواهند شد. ماه ژانویه و در نمایشگاه CES 2015، شرکت لنوو اعلام کرد که مدل Core i5 از این لپتاپ به همراه 4 گیگابایت حافظه‌ی رم نیز با قیمت‌های 1,299 و 1,499 دلار برای این دو مدل عرضه خواهند شد که هنوز خبری از آنها نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال