Lexar از کارت های حافظه ی Micro SD و پر سرعت خود رونمایی کرد

شرکت بزرگ Lexar که از موفق ترین تولید کنندگان فلش مموری ها و کارت های حافظه می باشد، روز گذشته کارت حافظه های Micro SD و جدید Professional 1000x microSDHC و microSDXC UHS-II را که قادر خواهند بود اطلاعات را با سرعت 150MB/s انتقال دهند، معرفی کرد. این کارت های حافظه دارای تکنولوژی Ultra High Speed II موسوم […]

شرکت بزرگ Lexar که از موفق ترین تولید کنندگان فلش مموری ها و کارت های حافظه می باشد، روز گذشته کارت حافظه های Micro SD و جدید Professional 1000x microSDHC و microSDXC UHS-II را که قادر خواهند بود اطلاعات را با سرعت 150MB/s انتقال دهند، معرفی کرد.

این کارت های حافظه دارای تکنولوژی Ultra High Speed II موسوم به U3 هستند و مناسب تلفن های هوشمند، تبلت ها و مخصوصا دوربین های فیلم برداری می باشند. یکی دیگر از افرادی که می توانند از این کارت های استفاده کنند، عکاسانی هستند که می خواهند از چندین کارت حافظه به صورت همزمان و در شرایط مختلف استفاده کنند و حافظه های جدید Mirco SD شرکت Lexar، می تواند انتخاب مناسبی برای این دسته از افراد باشد.

Professional 1000x microSD UHS-II 32GB

کارت های حافظه ی Professional 1000x microSD UHS-II در حجم های مختلف 32، 64 و 128 گیگابایتی روانه ی بازار خواهند شد و می توانند انتخابی فوق العاده برای افرادی باشند که به دنبال پخش تصاویر و ویدئو های 3D, Full Hd و یا فیلم های 4K هستند و این حافظه ها به قدری سریع هستند که می توانند اطلاعات را بدون کوچکترین مشکلی انتقال دهند. همه ی این اتفاقات، تکنولوژی UHS-II می باشد که سبب شده اند سرعت Read این کارت های حافظه حدود 50 درصد بیشتر از کارت های حافظه ی قبلی این شرکت شود.

قرار است این کارت های حافظه در سه ماهه ی اول سال 2015 روانه ی بازار شوند. قیمتی که Lexar برای این کارت های حافظه در نظر گرفته است نیز به نظر بالا می رسند. با این حال، کارت های 32 گیگابایتی با قیمت 46.99 یورو، کارت های 64 گیگابایتی با قیمت 84.99 یورو و کارت های 128 گیگابایتی با قیمت 145.99 یورو روانه ی بازار خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال