گلکسی نوت 5 مجهز به درگاه Micro SD خواهد بود

به نظر می رسد دعاهای کاربران جواب داده چرا که بر طبق اطلاعات منتشر شده سامسونگ قصد حذف درگاه Micro SD را از گلکسی نوت 5 ندارد. اطلاعات منتشر شده از وبسایک یکی از اپراتور‌های کشور اکثر شایعات گذشته را برای گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس تایید کند و تنها یک […]

به نظر می رسد دعاهای کاربران جواب داده چرا که بر طبق اطلاعات منتشر شده سامسونگ قصد حذف درگاه Micro SD را از گلکسی نوت 5 ندارد. اطلاعات منتشر شده از وبسایک یکی از اپراتور‌های کشور اکثر شایعات گذشته را برای گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس تایید کند و تنها یک مورد را رد کرده است. مورد رد شده نداشتن درگاه کارت حافظه برای این دو گوشی می‌باشد.

سامسونگ برای این که جنس بدنه‌ی گلکسی اس 6 و اس 6 اج را فلزی کند مجبور شد تا چندین فداکاری را انجام دهد. نداشتن درگاه کارت حافظه و باتری غیر قابل تغویض یکی از مواردی است که سامسونگ مجبور به آن شد که طبیعتا با انتقاد کاربران همراه بوده. شاید سامسونگ توانسته باشد یکی از این مشکلات را حل کند و درگاه کارت حافظه را به گلکسی نوت 5 افزوده باشد.

از اطلاعات لو رفته می‌توان به نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن QHD اشاره کرد. سنسورهای دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی گوشی تاحدودی شایعات گذشته را تایید می‌کنند. نکته‌ی عجیب در مورد این اطلاعات پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی تا 128 گیگابایت می‌باشد.

نکته‌ی تعجب برانگیر در مورد این اطلاعات رم 3 گیگابایتی گلکسی نوت 5 بوده است که باعث تعجب کاربران نیز شده است. انتظار می‌رفت سامسونگ از رمی 4 گیگابایتی برای گلکسی نوت 2015 خود استفاده کند اما شاید این کمپانی کره‌ای استفاده از چنین حافظه‌ی رمی را زیاد از حد دانسته است. از دیگر موارد قابل توجه می‌توان به مدل چیپست گوشی اشاره کرد. مدل چیپست ثبت شده بر روی این وبسایت MDM9635M بوده است که یا اسنپدراگون 808 و 810 بوده یا این که سامسونگ از چیپست محصول خود یعنی Exynos 7422 استفاده می‌کند.

شاید نام بردن اسنپدراگون 810 برای بسیاری از کاربران با توجه به مشکلات اخیرش بسیار نگران کننده باشد. روی خوش این داستان این است که شاید سامسونگ بار دیگر دو نسخه از گلکسی نوت را معرفی کند. یکی با چیپست کمپانی کوالکام و دیگری با چیپست طراحی شده توسط خود شرکت. بنابراین می‌توان این نتیجه را گرفت که اطلاعات لو رفته‌ی بالا احتمالا نسخه‌ی دوم گوشی با حافظه‌ی رم کمتر را نشان داده است در حالی که نسخه‌ی دیگر گوشی حافظه‌ی رم بیشتری داشته ولی درگاه کارت حافظه را نخواهد داشت.

گلکسی نوت 5 دارای درگاه Micro SD خواهد بود

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال