سامسونگ از کارت حافظه Micro SD با ظرفیت 256 گیگابایت رونمایی کرد

یک سال و نیم از زمان رونمایی کارت حافظه‎ی 200 گیگابایتی شرکت آمریکایی SanDisk می‎گذرد و حالا سامسونگ موفق شده است کارت حافظه‎ای بهتر از آن تولید کند. این شرکت کره‎ای خبر ساخت کارت حافظه‎ی 256 گیگابایتی خود را داده است که دارای استاندارد UHS-I و سرعت کلاس 10 (U3) است. این کارت حافظه از […]

یک سال و نیم از زمان رونمایی کارت حافظه‎ی 200 گیگابایتی شرکت آمریکایی SanDisk می‎گذرد و حالا سامسونگ موفق شده است کارت حافظه‎ای بهتر از آن تولید کند. این شرکت کره‎ای خبر ساخت کارت حافظه‎ی 256 گیگابایتی خود را داده است که دارای استاندارد UHS-I و سرعت کلاس 10 (U3) است.

این کارت حافظه از “فن‎آوری پیشرفته‎ی V-NAND” استفاده می‎کند تا بتواند حداکثر سرعت خواندن اطلاعات و رایت آن‎ها را به ترتیب با مقادیر  95MB/s و 90MB/s داشته باشد. چنین آماری تا حد زیادی مشابه با قدرت کارت حافظه‎ی 200 گیگابایتی شرکت SanDisk است ولی مشخص است محصول سامسونگ فضای ذخیره‎سازی بیشتری دارد.

سامسونگ ادعا می‎کند که این کارت حافظه توانایی ذخیره‎سازی تا حداکثر 12 ساعت ویدیو با کیفیت 4K، تا حداکثر 33 ساعت ویدیو با کیفیت 1080P یا 46 ساعت ویدیوی اچ‎دی یا 23500 فایل ام‎پی‎تری یا 55 هزار تصویر را دارد. لازم به ذکر است این کارت حافظه دارای استاندارد IPx7 نیز است، یعنی نسبت به آب مقاوم است. علاوه بر این نسبت به حرارت، مغناطیس و اشعه‎ی ایکس نیز مقاوم است.

کارت حافظه‎ی 256 گیگابایتی سامسونگ با نام Evo Plus در ماه خرداد در بیش از 50 کشور دنیا با قیمتی برابر با 249.99 دلار به بازار عرضه خواهد شد. این کارت حافظه گارانتی 10 ساله خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال