ال‌جی و سامسونگ از تکنولوژی جدید باتری‌های خود برای ابزارهای پوشیدنی رونمایی کردند

امروز در سئول کره‌ی جنوبی، دو شرکت کره‌ای ال‌جی و سامسونگ از جدیدترین تکنولوژی‌های خود برای بهبود عمر باتری ساعت‌ها و ابزارهای پوشیدنی هوشمند معرفی کردند. باتری‌های انعطاف پذیر ساخته شده توسط این دو شرکت شاید بتوانند باعث پیشروی آن‌ها در این صنعت شده و مهم‌ترین مشکل ابزارهای پوشیدنی را که دوام ضعیف باتری است […]

امروز در سئول کره‌ی جنوبی، دو شرکت کره‌ای ال‌جی و سامسونگ از جدیدترین تکنولوژی‌های خود برای بهبود عمر باتری ساعت‌ها و ابزارهای پوشیدنی هوشمند معرفی کردند. باتری‌های انعطاف پذیر ساخته شده توسط این دو شرکت شاید بتوانند باعث پیشروی آن‌ها در این صنعت شده و مهم‌ترین مشکل ابزارهای پوشیدنی را که دوام ضعیف باتری است برطرف کنند.

سامسونگ در این رویداد از دو باتری جدید رونمایی کرد. باتری نواری سامسونگ تنها 0.3 میلی‌متر قطر دارد و می‌تواند برای استفاده در محصولات مورد نظر پوشیدنی، انطعاف پذیر نیز باشد و به شکل دلخواه خم شود. دیگر باتری معرفی شده توسط سامسونگ به شکل یک بند بوده و این امکان را دارد تا 50میلی آمپر به ظرفیت‌های کنونی استفاده شده در ساعت‌های هوشمند اضافه کند. همچنین این باتری می‌تواند تا 50هزار بار نیز بدون هیچ گونه مشکلی خم شود.

ال‌جی نیز بار دیگر از باتری سیمی خود رونمایی کرد. این باتری که برای اولین بار در سال 2013 دیده شد می‌تواند به‌طوری خم شود که حجم آن نصف شود. همچنین ال‌جی از باتری شش ضلعی خود نیز که در گذشته آن را دیده بودیم رونمایی کرد. این باتری که مخصوص ساعت‌های هوشمند ساخته شده می‌تواند ظرفیت باتری این ساعت‌ها را تا دو برابر بیشتر کند.

ال‌جی و سامسونگ از تکنولوژی جدید باتری‌های خود برای ابزارهای پوشیدنی رونمایی کردند

سامسونگ و ال‌جی سخت در تلاشند تا بتوانند از صنعت ساعت‌های هوشمند و ابزارهای پوشیدنی بیشترین استفاده ممکن را ببرند. براساس پیش‌بینی‌ها تا اوایل سال 2020، حدود 100 میلیون ابزار پوشیدنی هوشمند به فروش خواهد رسید. براساس آمار منتشر شده ابزارهای پوشیدنی نظیر دستبند سلامتی بسیار محبوب‌تر از ساعت‌های گران قیمت هوشمند بوده و 40 درصد از فروش ابزارهای پوشیدنی در سال 2016 متعلق به این دستبند‌ها خواهد بود. به‌هرحال باید دید با روی کار آمدن شرکت‌های بزرگ‌تر به ساعت‌های هوشمند و معرفی تکنولوژی‌های جدیدتر، شاهد چه تغییراتی در این عرصه خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال