ال‌جی از دوربین 360 درجه خود موسوم به LG 360 Cam رونمایی کرد

سرانجام انتظارها به پایان رسید و شرکت کره‌ای تبار ال‌جی ساعتی پیش از آخرین پرچم‌دار خود، G5 با طراحی ماژولار در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد. اما رونمایی از این گوشی تازه‌نفس پایان کار چشم‌بادامی‌ها در MWC نبوده و این شرکت در کنار گوشی هوشمند G5 از دوربین 360 درجه جدید خود موسوم به LG […]

سرانجام انتظارها به پایان رسید و شرکت کره‌ای تبار ال‌جی ساعتی پیش از آخرین پرچم‌دار خود، G5 با طراحی ماژولار در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد. اما رونمایی از این گوشی تازه‌نفس پایان کار چشم‌بادامی‌ها در MWC نبوده و این شرکت در کنار گوشی هوشمند G5 از دوربین 360 درجه جدید خود موسوم به LG 360 Cam پرده برداری کرده است. این دوربین یک محصول بسیار جمع و جور کروی شکل بوده که از دو سنسور 13 مگاپیکسلی 200 درجه برخوردار است.

lg 360 cam

این دوربین که تنها 72 گرم وزن دارد، از یک باتری 1200 میلی‌آمپرساعتی انرژی گرفته و از وای‌فای و بلوتوث برای هماهنگ شدن با گوشی‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند. همچنین سنسور دوربین آن قادر است ویدئوهایی با کیفیت 2K را ضبط کرده و محتوای ضبط شده را به راحتی در وب‌سایت Youtube 360 آپلود کند. پس از آپلود ویدئوها قادر خواهید بود آن‌ها را توسط دیگر محصول معرفی شده ال‌جی، یعنی هدست واقعیت مجازی که مشخصات آن را به‌زودی در تک نیوز منتشر خواهیم کرد، ای هر ابزار سازگار دیگری به نظاره بنشینید.

از سوی دیگر دوربین جدید ال‌جی می‌تواند محتوای ثبت و ضبط شده را در سرویس Street View گوگل بارگذاری کند.

گفتنی است LG 360 Cam قرار است در فصل بهار روانه بازار شود. متاسفانه هنوز ال‌جی در مورد قیمت این محصول جزئیاتی را اعلام نکرده است.

تصاویر مربوط با این دوربین را ذیلا مشاهده می‌کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال