ال‌جی چهار ساعت هوشمند جدید را در دست ساخت دارد

ال­جی مخفیانه در حال آماد‌ه‌­سازی نه تنها یک یا دو، بلکه چهار ساعت هوشمند است. درظاهر این حداقل چیزی است که این کمپانی اخیرا اعلام کرده است.. این غول کره‌­ای روز گذشته در اتحاد اروپا نام­‌های جدید Watch Style، Watch Pro، Watch Force و Watch Sole را به­‌ثبت رساند؛ که در واقع با کمی توجه می‌توان به‌راحتی دریافت نام‌گذاری […]

ال­جی مخفیانه در حال آماد‌ه‌­سازی نه تنها یک یا دو، بلکه چهار ساعت هوشمند است. درظاهر این حداقل چیزی است که این کمپانی اخیرا اعلام کرده است.. این غول کره‌­ای روز گذشته در اتحاد اروپا نام­‌های جدید Watch Style، Watch Pro، Watch Force و Watch Sole را به­‌ثبت رساند؛ که در واقع با کمی توجه می‌توان به‌راحتی دریافت نام‌گذاری آن‌ها شبیه به نام‌های تعیین‌شده برای ساعت‌های هوشمند قبلی ال‌جی است.

بد نیست یادآوری کنیم دو محصول پوشیدنی ال‌جی اخیرا با نام‌های Urbane و LG Watch     Urbane 2nd Edition رونمایی شده‌­اند. نام انتخاب‌شده برای محصولات به‌­وضوح بیان می‌کند که این ساعت‌ها همانند بسیاری از محصولات مشابه خود، با گوشی‌های هوشمند تبادل داده دارند. به­‌عبارتی گوشی­‌های هوشمند برای مچ دست هستند. متاسفانه جدا از اطلاعاتی که از نام ساعت­‌های احتمالی آینده به‌­دست می آید، در­حال­‌حاضر اطلاعات دیگری در­دسترس نیست.lg-watch-trademarks

ال‌جی قصد دارد یک نام تجاری دیگر نیز ثبت کند تا بدین طریق بتواند از نام Watch Pay برای محصولات خود استفاده نماید. توضیحات این نام مشخص می‌کند واچ‌پی مربوط به یک سرویس پرداخت موبایلی خواهد بود که به ‌احتمال زیاد رقیبی برای سامسونگ­‌پی و اپل‌پی است. توضیحات این نام در ادامه آورده شده است: “اپلیکیشن‌ پرداخت موبایلی برای گوشی هوشمند؛ نرم‌افزار پرداخت برای موبایل‌ها؛ برنامه‌های رایانه‌ای برای موبایل؛ نرم‌افزار و یا اپلیکیشن پرداخت موبایلی برای ساعت هوشمند”.

این خبر باعث می‌شود تا شایعاتی که این اواخر درمورد ال­‌جی به گوش می­‌خورد بیشتر قوت بگیرند. به­‌نظر می‌رسد گوشی هوشمند ال‌جی، جی­6، از جمله اولین محصولات این کمپانی خواهد بود که از سیستم‌ پرداخت ال‌جی‌پی پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که اشاره شد، این سرویس شباهت زیادی با Samsung Pay دارد و از سیستم‌های پرداخت ‌MST نیز پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می­‌رود سرویس پرداخت ال‌جی در سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال