ال‌جی رسماً از ساعت‌های هوشمند Style و Sport خود رونمایی کرد

سرانجام شرکت ال‎جی در همکاری با گوگل از ساعت‎های هوشمند Style و Sport خود رونمایی کرد. هر دو دستگاه اولین ساعت‎های هوشمندی هستند که از سیستم‎عامل اندروید ویر 2.0 بهره می‎برند و از فردا وارد بازار آمریکا خواهند شد. Watch Style ال‎جی در بین این دو مدل ارزان‎تر و کوچک‎تر است. این ساعت از یک […]

سرانجام شرکت ال‎جی در همکاری با گوگل از ساعت‎های هوشمند Style و Sport خود رونمایی کرد. هر دو دستگاه اولین ساعت‎های هوشمندی هستند که از سیستم‎عامل اندروید ویر 2.0 بهره می‎برند و از فردا وارد بازار آمریکا خواهند شد.

Watch Style ال‎جی در بین این دو مدل ارزان‎تر و کوچک‎تر است. این ساعت از یک نمایشگر P-OLED دایره‎ای شکل به ابعاد 1.2 اینچ و رزولوشن 360 در 360، حسگر نور محیطی و پشتیبانی از شبکه‎های وای‎فای / بلوتوث بهره می‎برد و محصول ساده‎ای برای کاربران معمولی است. سایر مشخصات این ساعت عبارتند از چیپست Wear 2100 اسنپ‎دراگون به همراه 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه‎داخلی. باتری این ساعت با ظرفیت 240 میلی‎آمپرساعت به صورت بی‎سیم شارژ می‎شود، بدنه Watch Style از فولاد ضدزنگ ساخته شده و از بندهای چرمی استفاده می‎کند. این گجت هوشمند با داشتن گواهینامه‎ی IP67 ضدآب است.

مدل تیتانیومی و نقره‎ای Watch Style 249 دلار و مدل رزگلد این ساعت 279 دلار قیمت دارند.

محصول بعدی ال‎جی Watch Sport است که قابلیت‎های پیشرفته‎تری به نسبت مدل قبلی در خود جا داده است. این ساعت‎هوشمند از نمایشگر 1.38 اینچی از نوع P-OLED و رزولوشن 480 در 480، چیپست Wear 2100 اسنپ‎دراگون، 768 مگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه‎داخلی و باتری با گنجایش 430 میلی‎آمپر استفاده می‎کند. این ساعت با انواع مختلف حس‎گرها و گزینه‎های ارتباطی از جمله: بلوتوث، وای‎فای، شبکه‎ی LTE، جی‎پی‎اس، NFC، حسگر ضربان قلب، فشارسنج و حسگر نور محیطی مجهز شده است. گفتنی است Watch Sport نیز گواهینامه‎ی IP67 دارد.

مدل تیتانیومی Watch Sport 349 دلار قیمت دارد و لازم به ذکر است مدل دیگری با رنگ آبی تیره به همین قیمت منحصرا برای گوگل‎استور عرضه شده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال