ال‌جی از جدید ترین میان رده‌ی خود با نام LG Bello II رونمایی کرد

ال جی از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام LG Bello II معرفی کرده است. این گوشی که هدف اصلیش قیمت کم به علاوه پشتیبانی از اینترنت نسل سوم بوده دارای پردازنده‌‌ی چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی بوده و رم 1 گیگابایتی را شامل می‌شود. نمایشگر 5 اینچی گوشی جای زیادی را برای تعریف کردن نمی‌گذارد و […]

ال جی از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام LG Bello II معرفی کرده است. این گوشی که هدف اصلیش قیمت کم به علاوه پشتیبانی از اینترنت نسل سوم بوده دارای پردازنده‌‌ی چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی بوده و رم 1 گیگابایتی را شامل می‌شود. نمایشگر 5 اینچی گوشی جای زیادی را برای تعریف کردن نمی‌گذارد و از رزولوشن ضعیف  854ط 480 برخوردار است.

به گفته‌ی Juno Cho رئیس بخش موبایل ال جی، این گوشی با قیمت پایینی که دارد سعی داشته تا جواب گوی بازار 3G باشد. بنابراین این گوشی نیز به جمع 40 درصد از گوشی‌های هوشمند با پشتیبانی از 3G می‌پیوندد. به گفته‌ی وی این گوشی با داشتن قیمتی مناسب و نمایشگری بزرگ به همراه دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی مناسب برای سلفی، ترکیبی از قیمت عادلاته و مشخصاتی مناسب را ارائه داده است و این کمپانی انتظار دارد تا Bello II موفق‌تر از برادر کوچک‌تر خود ظاهر شود.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به حافظه‌ی 8 گیگابایتی به همراه درگاه میکرو اس دی برای افزایش حافظه‌ی گوشی اشاره کرد. سنسور دوربین اصلی و جلوی گوشی به ترتیب 8 و 5 مگاپیکسل می‌باشد. باتری تعبیه شده زیر قاب گوشی 2540 میلی آمپری بوده و جدیدترین نسخه‌ی اندروید بر روی گوشی نصب می‌شود.

ال جی هنوز صحبتی را در مورد قیمت این گوشی نکرده اما با توجه به مشخصات آن باید شاهد یک گوشی ارزان قیمت دیگر از این کمپانی باشیم. ال جی اعلام کرده که قیمت این گوشی را در زمان عرضه‌ی آن اعلام می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال