ال‌جی وجود نمایشگر “همیشه روشن” در گوشی G5 را تایید کرد

این روزها هرچه به تاریخ برگزاری کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2016) نزدیک می‌شویم، اخبار و شایعات پیرامون گجت‌هایی که انتظار رونمایی آن‌ها در این فستیوال را داریم، رونق می‌گیرند. پرچم‌دار امسال ال‌جی، G5 هم یکی از گوشی‌هایی است که در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی خواهد شد و بر همین اساس هم در روزهای گذشته شایعات […]

این روزها هرچه به تاریخ برگزاری کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2016) نزدیک می‌شویم، اخبار و شایعات پیرامون گجت‌هایی که انتظار رونمایی آن‌ها در این فستیوال را داریم، رونق می‌گیرند. پرچم‌دار امسال ال‌جی، G5 هم یکی از گوشی‌هایی است که در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی خواهد شد و بر همین اساس هم در روزهای گذشته شایعات و گزارشات زیادی در مورد این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است.

از سوی دیگر ظاهرا این روزها شرکت‌های فعال این حوزه، علاقه خاصی به نمایشگرهای Always On (اصطلاحا: “همیشه روشن”) پیدا کرده‌اند؛ چرا که دیروز در میان شایعات شنیدیم که پرچم‌دار امسال سامسونگ، گلکسی اس 7 که آن هم در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی خواهد شد، احتمالا از نمایشگری با این قابلیت برخوردار خواهد بود و حالا ظاهرا ال‌جی هم این قابلیت را به G5 اضافه کرده است. این شرکت با انتشار تیزر تبلیغاتی در قالب یک تصویر متحرک با فرمت GIF در صفحه خود در وب‌سایت فیس‌بوک، وجود نمایشگر ” همیشه روشن” را در G5 خود تایید کرده است.

در این تبلیغ این شعار آمده است که ” هیچ‌وقت به خواب نرو وقتی که دیگران خوابند، ال‌جی G5، همیشه روشن”

LG-G4-always-on-display

هنوز مشخص نیست که این این صفحه نمایش به معنای واقعی کلمه همیشه روشن خواهد بود یا نه، اما با توجه به این که ال‌جی قابلیت مذکور را در قالب یک تیزر تبلیغاتی عنوان کرده و اصطلاحا آن را در بوق و کرنا کرده است، می‌توان انتاظر داشت که قابلیت با سایر گوشی‌های هوشمند تفاوت خواهد داشت که تنها هنگام دریافت اعلان صفحه روشن می‌شود.

سایر گوشی‌های هوشمند مانند Moto X موتورولا و نکسوس‌های جدید گوگل، راه حل‌های مخصوص به‌‌خود را برای نمایش ناتیفیکشین‌ها هنگامی که گوشی در حالت استند‌بای است، دارند. نمایشگر این گوشی‌ها تنها برای لحظاتی در هنگام دریافت ناتیفیکشن یا هشدار روشن شده و دوباره به حالت خاموش بر‌می‌گردند و به طبع برای همیشه روشن نیستند.

ال‌جی پیش از این در گوشی V10 خود با تعبیه یک نمایشگر ثانویه برخی امور نظیر نمایش اعلان‌ها و هشدار‌ها را به این نمایشگر محول کرده بود تا بدین وسیله انرژی کمتری از دستگاه مصرف شود، اما حالا از آن‌جایی که عنوان شده صفحه نمایش موجود در G5 از نوع IPS است، سوال پیش می‌آید که واقعا ال‌جی چگونه تدبیری برای این موضوع اندیشیده است. به هرحال با توجه به این که این مسئله در تیزر تبلیغاتی آمده، احتمالا باید ویژگی جدید باشد که قبلا مانند آن را ندیده‌ایم ولی برای متعاقد کردن کاربران به خرید G5 تنها یک دلیل کوچک است و ال‌جی باید به دنبال جزئیات و تغییرات بیشتری باشد.

در هر صورت این گوشی در کنفرانس جهانی موبایل امسال رونمایی خواهد شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که ال‌جی در پرچم‌دار تازه‌نفس خود چه تحفه‌ای را به ارمغان آورده است تا وضعیت خود در بازار موبایل را بهبود بخشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال