تصویر LG G6 در کنار G5 به بیرون درز پیدا کرد

تصویر جدید منتشر شده در وب‌سایت Weibo چین، دو گوشی G5، پرچم‌دار حال حاظر شرکت ال‌جی و گوشی G6 پرچم‌دار پیش‌روی این شرکت را در کنار هم قرار داده است. در این تصویر می‌توان به راحتی مشاهده کرد که به وجود افزایش اندازه‌ی نمایشگر گوشی G6 به 5.7 اینچ از 5.3 اینچ گوشی G5، اندازه‌ی کلی […]

تصویر جدید منتشر شده در وب‌سایت Weibo چین، دو گوشی G5، پرچم‌دار حال حاظر شرکت ال‌جی و گوشی G6 پرچم‌دار پیش‌روی این شرکت را در کنار هم قرار داده است. در این تصویر می‌توان به راحتی مشاهده کرد که به وجود افزایش اندازه‌ی نمایشگر گوشی G6 به 5.7 اینچ از 5.3 اینچ گوشی G5، اندازه‌ی کلی گوشی تغییر‌ آن‌چنانی را نداشته و این ویژگی به علت حاشیه‌های بسیار باریک نمایشگر بوده است.

درصد نمایشگر گوشی جدید شرکت ال‌جی به 18:9 رسیده است. نمایشگر 5.7 اینچی شرکت ال‌جی رزولوشن 1440 در 2880 را به کاربران تحویل می‌دهد. در تصویر منتشر شده، کناره‌های بیضی شکل گوشی نیز به راحتی قابل مشاهده است که به نگه‌داشتن بهتر آن بر روی دست کاربر کمک خواهد کرد.

ال‌جی قصد دارد گوشی مورد اشاره را در کنگره ی جهانی موبایل بارسلون که هفته‌ی آینده کار خود را شروع خواهد کرد به نمایش بگذارد. این گوشی رقیب قدرت‌مند گلکسی اس 8 سامسونگ خواهد بود اما از چیپست نسبتا قدیمی‌تری استفاده خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال