چند تن از مدیران بخش موبایل ال‌جی در پی فروش نامناسب و ضعیف اخراج شدند

شرکت کره‌ای تبار ال‌جی از زمان معرفی رسمی G5، جدیدترین پرچم‌دار خود، دوران خوبی را پشت سر نگذاشته و به دنبال راه‌حل‌های مختلفی برای بازگشت به دوران اوج می‌گردد. جی 5 ال‌جی به یکی از اولین گوشی‌های‌هوشمندی تبدیل شد که روش جدیدی را برای جایگزینی قطعات خود ارائه داد و با طراحی ماژولار، در اوایل استقبال […]

شرکت کره‌ای تبار ال‌جی از زمان معرفی رسمی G5، جدیدترین پرچم‌دار خود، دوران خوبی را پشت سر نگذاشته و به دنبال راه‌حل‌های مختلفی برای بازگشت به دوران اوج می‌گردد. جی 5 ال‌جی به یکی از اولین گوشی‌های‌هوشمندی تبدیل شد که روش جدیدی را برای جایگزینی قطعات خود ارائه داد و با طراحی ماژولار، در اوایل استقبال خوبی از این گوشی شد تا اینکه، هموطن این شرکت، سامسونگ با معرفی گلکسی اس 7 و اس 7 اج، جی 5 ال‌جی را کاملا محو کرد. بعد از آن هم، موتورولا گوشی ماژولار جدیدی را موسوم به Moto Z معرفی کرد که قابلیت‌های بسیار بهتری نسبت به پرچم‌دار فعلی ال‌جی داشته تا این شرکت کره‌ای تبار، شکست بسیار بزرگی را با این گوشی تجربه کند.

حال باوجود مشکلاتی که این شرکت پشت سرمی‌گذارد، ال‌جی تصمیم گرفته تا تغییراتی را در بخش اداری خود به وجود آورد. چندتن از مدیران اجرایی این شرکت جایگزین شده و بسیاری از کارمندان بخش موبایل ال‌جی هم به بخش وسایل حمل‌ونقل این شرکت انتقال داده شده‌اند.

با تغییر و تحولات به وجود آمده، درهای زیادی برای کارمندان این شرکت باز شده تا بتوانند سمت مهم‌تری را بر عهده بگیرند. Kim Hyung-Jeong که یکی از معاونان ال‌جی بوده حالا به سمت بخش موبایل آمده تا رئیس بخش تحقیقاتی موبایل این شرکت را برعهده بگیرد. از این پس،  Cho Juno که به عنوان مدیراجرایی بخش موبایل ال‌جی شناخته می‌شود، بر تمامی فعالیت‌های این بخش نظارت کامل داشته و محصولات، نحوه‌ی فروش و تولید گوشی‌های‌هوشمند ال‌جی را تحت نظر خواهد گرفت.

با اتفاقاتی که در این شرکت رخ داده باید منتظر ماند و دید آیا پرچم‌دار بعدی کره‌ای ها می‌تواند در نهایت این شرکت را به زمان خوب خود بازگرداند یا خیر؟ به‌هر‌حال ال‌جی در آ‌ینده هر نوع گوشی را که معرفی کند باید بتواند با رقیبان قدرت‌مند خود نظیر سامسونگ و هوآوی رقابت سختی را ایجاد کند و بعد از گذشت چند روز، پرچم‌دار این شرکت فراموش نشود. ال‌جی فعلا با داشتن تنها 4 درصد از سهام بازار گوشی‌های‌هوشمند، رتبه‌ی هفتم را در میان تولیدکنندگان به دست آورده که آمار بسیار ضعیفی برای این شرکت به حساب می‌آید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال