فاش شدن کیف محافظ ال‌جی G5 قبل از رونمایی رسمی از خود گوشی

ال‌جی هنوز پرچم‌دار بعدی خود را به صورت رسمی معرفی نکرده که در اقدامی جالب تصمیم بر آن گرفته تا از کیف این گوشی هوشمند رونمایی کند. ال‌جی قصد دارد از جدیدترین پرچم‌دار خود موسوم به LG G5 در رویداد MWC رونمایی کند و این شرکت کره‌ای هفته‌ی گذشته دعوت‌نامه‌های خود را به صورت رسمی نیز […]

ال‌جی هنوز پرچم‌دار بعدی خود را به صورت رسمی معرفی نکرده که در اقدامی جالب تصمیم بر آن گرفته تا از کیف این گوشی هوشمند رونمایی کند. ال‌جی قصد دارد از جدیدترین پرچم‌دار خود موسوم به LG G5 در رویداد MWC رونمایی کند و این شرکت کره‌ای هفته‌ی گذشته دعوت‌نامه‌های خود را به صورت رسمی نیز منتشر کرد. حال با رونمایی از کیف محافظ این گوشی، ال‌جی قصد دارد تا قبل از معرفی رسمی آن ویژگی‌های جدیدی که به گوشی اضافه شده را به رخ دیگر شرکت‌ها بکشد.

کیف‌های محافظ ال‌جی تحت عنوان Quick Cover از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این کیف‌ها در گذشته تاکنون برای پرچم‌دارهای این شرکت ساخته می‌شد و از کارآیی‌های بسیار فراوانی نیز برخودار هستند. حال ال‌جی کیف جدید Quick Cover را منحصرا برای پرچم‌دار بعدی خود رونمایی کرده است.

یکی از قابلیت‌های جدیدی که به این کیف اضافه شده، امکان پاسخ به تماس بدون باز کردن آن است. در واقع کاربران با حسگر حرارتی که در کیف به کار گرفته شده می‌توانند به تماس‌های دریافتی خود بدون باز کردن آن پاسخ دهند. احتمالا پرچم‌دار بعدی ال‌جی دارای نمایشگری همیشه روشن نیز خواهد بود که با اضافه شدن این کیف می‌توان شاهد اضافه شدن ویژگی‌های دیگری نیز به آن باشیم. برای مثال در ال‌جی G5 می‌توان بدون باز کردن کیف محافظ گوشی از اعلان‌های موجود در گوشی و همچنین تماس‌ها و پیام‌های دریافتی مطلع شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال