گزارش مالی سه‎ماهه ‎سال 2017 ال‎جی نشان از عملکرد نه چندان خوب بخش موبایل دارد

شرکت LG Electronics، گزارش مالی سه‎ماهه اول سال 2017 خود را منتشر کرده است و بهترین آمار در تقریبا یک دهه‎ی قبلی به چشم می‎خورد. متاسفانه، بخش ارتباطات موبایل این شرکت با تنها افزایش 2 درصد درآمد به نسبت سال گذشته، بخش بزرگی از این موفقیت را بر عهده ندارد. تعداد کل گوشی‎های هوشمند عرضه شده […]

شرکت LG Electronics، گزارش مالی سه‎ماهه اول سال 2017 خود را منتشر کرده است و بهترین آمار در تقریبا یک دهه‎ی قبلی به چشم می‎خورد. متاسفانه، بخش ارتباطات موبایل این شرکت با تنها افزایش 2 درصد درآمد به نسبت سال گذشته، بخش بزرگی از این موفقیت را بر عهده ندارد.

تعداد کل گوشی‎های هوشمند عرضه شده توسط این شرکت به بازار حداکثر 10 درصد افزایش یافته و مقدار آن در طول یک سال گذشته 14.8 میلیون دستگاه بوده است. به دلیل فروش آهسته‎ی گوشی G5 ال‎جی و LG V20، این بخش هم‎چنین در حدود 176 هزار دلار بین ماه‎های ژانویه تا مارس ضرر کرده است. با این‎حال به نسبت سه‎ماهه‎ی قبلی که بخش موبایل بیش از 1 میلیارد دلار ضرر کرد، به مراتب بهتر است.

ال‎جی انتظار دارد در سه‎ماهه‎ی دوم سال 2017 به لطف رونمایی از گوشی LG G6 میزان سودبخشی افزایش یابد. این شرکت از رقابت شدید در بازار گوشی‎های میان‎رده مطلع است اما انتظار دارد موقعیت خود در آن بخش را حفظ کند.

سود عملکردی از طرف دیگر به حدود 811 میلیون دلار رسیده است که در طول 8 سال گذشته بهترین آمار برای این شرکت به شمار می‎رود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال