ال‌جی زودتر از سامسونگ از پرچمدار بعدی خود رونمایی می‌کند

از آنجایی که G5 LG نتوانست همه‌ی توقعات کاربران خود را برآورده کند، باید منتظر باشیم و ببینیم که این شرکت کره‌ای برای سال 2017 چه تدارکی دیده است. سال گذشته، G5 در کنگره بین‌المللی موبایل معرفی شد. ولی از آنجا که به‌نظر می‌رسد سامسونگ در کنگره بین‌المللی موبایل امسال حضور تاثیرگذاری نداشته باشد، LG در […]

از آنجایی که G5 LG نتوانست همه‌ی توقعات کاربران خود را برآورده کند، باید منتظر باشیم و ببینیم که این شرکت کره‌ای برای سال 2017 چه تدارکی دیده است. سال گذشته، G5 در کنگره بین‌المللی موبایل معرفی شد. ولی از آنجا که به‌نظر می‌رسد سامسونگ در کنگره بین‌المللی موبایل امسال حضور تاثیرگذاری نداشته باشد، LG در این نمایشگاه فرصت بهتری برای جلب توجه بیشتر به پرچمدار امسال خود را خواهد داشت.

ولی بازهم ممکن است گوشی G6 زودتر از این نمایشگاه معرفی شود. رسانه‌ی کره‌ای ETNews اعلام کرده است که LG قصد دارد تا G6 را نسبت به G5 در زمان مشابه سال گذشته، زودتر عرضه کند. این دستگاه ( G5 ) در ابتدای سال جاری و در آمریکا بعنوان نخستین کشور، عرضه شد.

البته احتمال دیگری که وجود دارد این است که این دستگاه در کنگره بین‌المللی موبایل معرفی شود ولی در زمان کوتاه‌تری عرضه شود. یا ممکن است LG درحال تدارک‌دیدن مراسم اختصاصی خود برای معرفی پرچمدار جدید خود باشد که البته به‌نظر کاری جاه‌طلبانه می‌رسد.

شایعه‌های عرضه دیرتر پرچمدار سامسونگ، گلگسی اس8 و بازار راکد فروش آیفون‌ها می‌تواند پنجره امیدی برای فروش مناسب این گوشی برای شرکت LG باشد. زمانبندی دقیق برای معرفی و عرضه محصول و همچنین حمایت کمپین‌های تبلیغاتی بزرگ از این محصول تاثیر بالایی در فروش آن خواهد داشت.

بر اساس شایعه‌های مطرح شده، G6 از نسل پیشین خود کاملاً متفاوت خواهد بود. به‌نظر می‌رسد LG در این دستگاه طراحی را به کلی از نو طراحی کرده است و از شیشه و فلز در طراحی آن استفاده شده است که امکاناتی مثل باتری قابل تعویض، قابلیت ضدآب بودن دستگاه و شارژ سریع را برای آن فراهم می‌کند. همچنین، امکان وجود حسگر عنبیه چشم نیز در این دستگاه وجود دارد. ولی به دلیل عدم تایید آن از سوی شرکت، باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا چنین چیزی حقیقت دارد یا خیر.

کنگره بین‌المللی موبایل سال 2017 قرار است از تاریخ 9 تا 12 اسفند در بارسلونا برپا شود. براساس شایعه‌های مطرح شده در این کنگره نباید منتظر معرفی گلگسی اس8 بوسیله سامسونگ باشیم. ولی چیزی که مسلم است این است که در سال 2017 شاهد محصولات جذابی از شرکت‌های گوناگون خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال