گوشی G6 ال‌جی با قابلیت ضد آب و برخورداری از شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد

شاید گلکسی اس 8 یکی از مورد انتظارترین پرچم‌داران سال 2017 باشد اما این باعث نمی‌شود تا در مورد یکی دیگر از گوشی‌های مورد انتظار کاربران یعنی G6 ال‌جی صحبت نکنیم. اولین گزارشات منتشر شده از این گوشی شایعات جالبی را در مورد آن منتشر کردند. به عنوان مثال پرچم‌دار بعدی ال‌جی دیگر طراحی ماژول […]

شاید گلکسی اس 8 یکی از مورد انتظارترین پرچم‌داران سال 2017 باشد اما این باعث نمی‌شود تا در مورد یکی دیگر از گوشی‌های مورد انتظار کاربران یعنی G6 ال‌جی صحبت نکنیم. اولین گزارشات منتشر شده از این گوشی شایعات جالبی را در مورد آن منتشر کردند. به عنوان مثال پرچم‌دار بعدی ال‌جی دیگر طراحی ماژول G5 را نخواهد داشت و ال‌جی در این گوشی بدنه‌ای کاملا یکسان و طراحی متفاوتی را به کار خواهد گرفت به طوری که جدا کردن باتری این گوشی ممکن نخواهد بود.

حالا گزارش جدیدی در مورد محصول مورد اشاره منتشر شده که حکایت از ضد آب بودن G6 ال‌جی و برخورداری از شارژ بی‌سیم دارند. براین اساس، ال‌جی توانسته از چسب‌های ضدآب در نمایشگر G6 استفاده کند و احتمالا این گوشی را همانند اکثر پرچم‌داران مطرح بازار ضدآب خواهد کرد.

سری گوشی‌های V شرکت ال‌جی معمولا از مقاومت بالایی برخوردار بوده و حتی برخی از نسخه‌های گوشی V20 این شرکت نیز ضدآب شده‌اند. از سوی دیگر با روی کار آمدن این ویژگی در گوشی‌های گلکسی سامسونگ می‌توان این انتظار را داشت که ال‌جی برای رقابت هرچه بهتر و بیشتر با گلکسی اس 8، گوشی G6 را هم به این قابلیت مجهز کند.

از دیگر شایعات مربوط به محصول مورد اشاره‌ی چشم بادامی‌های کره‌ای می‌توان به برخورداری از شارژ بی‌سیم و استفاده از سیستم پرداخت اینترنتی شرکت ال‌جی اشاره کرد. درهر صورت باید منتظر خبرهای بیشتر در مورد این محصول باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال