گوشی G6 ال‌جی ممکن است ماژولار نباشد

اگر از ایده‌ی ماژولار بودن پرچم‌دار فعلی ال‌جی راضی بوده‌اید و بر این باور هستید که گوشی بعدی ال‌جی مشکلات و نواقص نسخه‌ی قبلی را رفع خواهد کرد سخت در اشتباهید. گزارش جدید منتشر شده‌ از خبرگزاری کره‌ای ET News نشان می‌دهد که پرچم‌دار آینده‌ی ال‌جی ممکن است هیچ رنگ و بویی را از ماژولار بودن […]

اگر از ایده‌ی ماژولار بودن پرچم‌دار فعلی ال‌جی راضی بوده‌اید و بر این باور هستید که گوشی بعدی ال‌جی مشکلات و نواقص نسخه‌ی قبلی را رفع خواهد کرد سخت در اشتباهید. گزارش جدید منتشر شده‌ از خبرگزاری کره‌ای ET News نشان می‌دهد که پرچم‌دار آینده‌ی ال‌جی ممکن است هیچ رنگ و بویی را از ماژولار بودن نبرد.

گزارشات متعددی تاکنون در مورد گوشی بعدی شرکت ال‌جی منتشر شده است. گفته می‌شود G6 ال‌جی به جای ماژولار بودن دارای ساختاری یکپارچه خواهد بود و به جز نمایشگر دوم گوشی V20، شباهت زیادی به این گوشی خواهد داشت. ET News مدعی است که بسیاری از قطعات گوشی G6 ال‌جی برای یک طراحی غیر ماژولار در حال تولید است و بعید به نظر می‌رسد ال‌جی اشتباهی دوباره را مرتکب شود.

این گزارش در حالی منتشر شده که خبرهای قبلی که در شهریورماه منتشر شدند نشان از ماژولار بودن G6 ال‌جی داده بودند. طبیعتا طی این مدت احتمالا کره‌ای نظر خود را مبنی بر ماژولار بودن این گوشی عوض کرده‌اند اما با این حال نمی‌توان فعلا در مورد شایعات پیرامون این گوشی مطمئن باشیم.

براساس گزارشی که امروز منتشر شده، پرچم‌دار بعدی ال‌جی با ویژگی وارد بازار می‌شود که تاکنون هیچ‌کدام از گوشی‌های قبلی ال‌جی این ویژگی را نداشته‌اند. فعلا مشخص نیست منظور ET News از ویژگی جدید G6 چه بوده اما احتمالا ضدآب بودن، یکی از ویژگی‌های جدید گوشی G6 ال‌جی خواهد بود.

احتمالا پرچم‌دار بعدی ال‌جی زمستان امسال و در رویداد MWC معرفی خواهد شد. باید کمی بیشتر منتظر ماند و دید آیا ال‌جی نهایتا ماژولار بودن G5 را رها کرده و به سراغ طراحی جدیدی برای پرچم‌دار آینده‌ی خود می‌رود و یا با قدرت بیشتری ماژولار بودن G5 را بر روی G6 به کار می‌گیرد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال