گوشی G6 ال‌جی از فناوری شارژ سریع بی‌سیم بی‌بهره خواهد بود

با آن‎که شایعات مربوط به گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ در حال حاضر روی بورس است، می‎توان با خیال راحت گفت که شرکت ال‎جی نیز یقینا دوست ندارد از این قافله عقب باشد. تاکنون این شرکت با سری LG G خود به موفقیت‎هایی دست پیدا کرده است، گرچه گوشی G5 ال‎جی این شرکت نتوانست عملکرد […]

با آن‎که شایعات مربوط به گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ در حال حاضر روی بورس است، می‎توان با خیال راحت گفت که شرکت ال‎جی نیز یقینا دوست ندارد از این قافله عقب باشد. تاکنون این شرکت با سری LG G خود به موفقیت‎هایی دست پیدا کرده است، گرچه گوشی G5 ال‎جی این شرکت نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و مفهوم لوازم‎جانبی ماژولی آن نیز با استقبال همراه نشد.

با این وجود به نظر می‎رسد که گوشی G6 ال‌جی سال بعد این برند کره‎ای نیز زیاد هیجان‎انگیز نیست. اخیرا ما گزارشاتی شنیده بودیم که پرچم‎دار سال بعد این شرکت ممکن است دارای یک نمایشگر خمیده نباشد. ظاهرا بخش LG Display ال‎جی ظرفیت تولید لازم برای جوابگویی نیاز به یک نمایشگر خمیده را ندارد. حالا شایعات جدید مطرح شده است که این گوشی ‎هم‎چنین ممکن است دارای فناوری شارژ سریع بی‎سیم نباشد.

طبق گزارشی از کشور کره‎جنوبی، ال‎جی در حال توسعه‎ی یک فناوری شارژ بی‎سیم جدید بوده است که ظاهرا سرعت شارژ بالاتری دارد و می‎تواند از فاصله‎ای تا حداکثر 7 سانتی‎متری به شارژ دستگاه بپردازد. یعنی، عملا گوشی شما نیاز نیست که بر روی بستر شارژ قرار بگیرد. گرچه این گزارش ادعا می‎کند که این فناوری ممکن است در زمان عرضه‎ی گوشی LG G6 آماده نباشد و اعلام می‎کند که احتمالا زمان رونمایی از آن به همراه گوشی LG G7 در سال 2018 خواهد بود.

بخواهیم منصفانه نگاه کنیم، ال‎جی هرگز قول هیچ‎کدام از این قابلیت را نه داده و نه تایید کرده است. گرچه باید گفت بسیاری از مشتریان نیز به این قابلیت‎ها اهمیتی نخواهند داد. هنوز کمی زود است تا در رابطه با مشخصات داخلی گوشی G6 ال‌جی سخنی گفته شود ولی در حال حاضر به نظر می‎رسد که حداقل می‎توان بی‎خیال نمایشگری خمیده و فناوری شارژ بی‎سیم باشیم.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال