تصاویر جدید LG G6 با رنگ مشکی براق را از تمام زوایا به نمایش گذاشته‌اند

بعد از هفته‎ها درز اطلاعات و تصاویر به بیرون، شایعات و اخیرا تیزرهایی رسمی که شرکت ال‎جی منتشر کرده، می‎توانیم با اطمینان بالایی بگوییم بسیاری از قابلیت‎های گوشی LG G6 مشخص شده است. علاوه بر تمامی این موارد چندین تصویر از G6، چه رندرها و چه تصاویر زنده، منتشر شده است. حال امروز رندرهایی از […]

بعد از هفته‎ها درز اطلاعات و تصاویر به بیرون، شایعات و اخیرا تیزرهایی رسمی که شرکت ال‎جی منتشر کرده، می‎توانیم با اطمینان بالایی بگوییم بسیاری از قابلیت‎های گوشی LG G6 مشخص شده است. علاوه بر تمامی این موارد چندین تصویر از G6، چه رندرها و چه تصاویر زنده، منتشر شده است. حال امروز رندرهایی از این گوشی دیده می‎شوند که به نظر تصاویری واقعی و رسمی هستند تا به طور کامل تصویری از این گوشی را داشته باشیم.

همان‎طور که در تصویر بالا می‎بینید، این تصویر مدل مشکی رنگ براق G6 را نشان می‎دهد. در گذشته اطلاعات و موارد زیادی در رابطه با طراحی این گوشی مطرح شده است ولی باز هم شما می‎توانید در این تصویر حداقل حواشی اطراف نمایشگر (با یک نوع تقارن طراحی در بالا و پایین)، گوشه‎های گرد نمایشگر، بزرگتر به نظر آمدن گوشی به نسبت اندازه‎ای که دارد (به لطف نسبت تصویر 18:9 صفحه‎نمایش)، بدنه‎ی فلزی و سیستم دوربین دوگانه به همراه حسگر اثرانگشت در زیر آن را مشاهده کنید.

گوشی G6 ال‎جی رسما توسط این شرکت کره‎ای در مراسم پیش از برگزاری کنگره جهانی موبایل در روز یک‎شنبه‎ی هفته‎ی آینده معرفی خواهد شد. براساس اطلاعات این گوشی به یک نمایشگر لمسی 5.7 اینچی با رزولوشن 2880 در 1440 پیکسل، چیپست اسنپ‎دراگون 821 کوالکام، دوربین‎های دوگانه 13 مگاپیکسلی (یک دوربین با لنزهای زاویه‎ی باز و میدان دید 125 درجه)، یک دوربین سلفی با لنزهای زاویه باز (گرچه این دوربین میدان دید 100 درجه فقط خواهد داشت)، و باتری با ظرفیت حداقل 3200 میلی‎آمپرساعت مجهز خواهد بود. از ویژگی‎های دیگر این دستگاه ضدآب و غبار بودن آن و استفاده از سیستم‎عامل اندروید نوقا است. ال‎جی قصد دارد پرچم‎دار بعدی خود را از اواخر اسفندماه حداقل وارد بعضی از بازارها کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال