تصویر جدید منتشر شده از LG G6 ظرافت طراحی آن را به نمایش گذاشته است

سال گذشته شاهد عرضه‌ی گوشی Xiaomi Mi Mix بودیم که در آن نسبت صفحه‌نمایش به قاب جلویی دستگاه به بیشتری حد ممکن رسید. پیش از این، پیش‌بینی‌ها حاکی از عدم استفاده‌ی کمپانی‌های سامسونگ و LG از چنین طراحی‌هایی بود؛ ولی حالا به نظر می‌رسد که باید به این نوع طراحی برای پرچمداران این دو کمپانی نیز […]

سال گذشته شاهد عرضه‌ی گوشی Xiaomi Mi Mix بودیم که در آن نسبت صفحه‌نمایش به قاب جلویی دستگاه به بیشتری حد ممکن رسید. پیش از این، پیش‌بینی‌ها حاکی از عدم استفاده‌ی کمپانی‌های سامسونگ و LG از چنین طراحی‌هایی بود؛ ولی حالا به نظر می‌رسد که باید به این نوع طراحی برای پرچمداران این دو کمپانی نیز فکر کنیم.

شایعه‌های فراوانی پیرامون گوشی Galaxy S8 وجود دارد که بر اساس آن‌ها در این گوشی شاهد استفاده از دکمه‌ی هوم فیزیکی نخواهیم بود. حالا هم به نظر می‌رسد که کمپانی LG قصد تنها گذاشتن سامسونگ را ندارد و می‌خواهد در محصولات خود از طراحی جدیدی استفاده کند.

گوشی G6 کمپانی LG زودتر از Samsung Galaxy S8 و در کنگره بین‌المللی موبایل امسال که در تاریخ 26 فبریه (اواسط اسفند ماه) برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. بر اساس شواهد موجود، در این گوشی شاهد نسبت 90 درصدی صفحه‌نمایش به قاب جلویی دستگاه، هستیم. این اطلاعات به همراه عکسی که در بالا آن را مشاهده می‌کنید فاش شده‌اند.

پرچمدار سال 2017 کمپانی LG، از صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی با نسبت تصویر غیرمعمول 2:1 بهره خواهد برد. بر اساس گزارش‌ها، بخش پایین صفحه‌نمایش این گوشی (که در تصویر مشخص نیست) نیز تقریباً ابعادی برابر با بخش بالایی آن دارد. گوشه‌های قاب این دستگاه نیز به صورت خمیده برش داده شده‌اند. کل دستگاه نیز از جنس فلز و شیشه ساخته خواهد شد. همچنین، انتظار می‌رود که در این دستگاه شاهد استفاده از جک 3.5 میلی‌متری هدفون و قابلیت مقاومت در برابر آب باشیم.

باتری G6 بهوسیله‌ی کاربر قابل تعویض نخواهد بود. چراکه برخلاف گوشی G5، در این گوشی شاهد استفاده از طراحی ماژولار نخواهیم بود. البته در برخی از شایعه‌ها نیز ادعا شده است که طراحی کلی این دستگاه بسیار نزدیک به طراحی G5 خواهد بود. همچنین، دوربینی دوگانه و سنسور اثر انگشت نیز برای آن درنظر گرفته شده است. پیش از این هم تصاویر رندری از این گوشی درون قاب آن منتشر شده بود. پیش از این هم تصاویر رندری از این گوشی درون قاب آن منتشر شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال