تصاویر جدیدی از LG G6 درون قاب منتشر شد

پیش از این در اخبار منتشر شده شاهد فاش شدن تصاویری از قاب گوشی گلگسی اس 8 سامسونگ بودیم. چیز عجیبی نیست اگر انتظار داشته باشیم برای یکی دیگر از بهترین اسمارت‌فون های امسال هم چنین اتفاقی رخ دهد. گوشی LG G6 پیش از گلگسی اس 8 معرفی خواهد شد. در تاریخ 26 فبریه می‌توان […]

پیش از این در اخبار منتشر شده شاهد فاش شدن تصاویری از قاب گوشی گلگسی اس 8 سامسونگ بودیم. چیز عجیبی نیست اگر انتظار داشته باشیم برای یکی دیگر از بهترین اسمارت‌فون های امسال هم چنین اتفاقی رخ دهد. گوشی LG G6 پیش از گلگسی اس 8 معرفی خواهد شد. در تاریخ 26 فبریه می‌توان منتظر معرفی رسمی این محصول بود. همچنین، احتملاً این گوشی زودتر از گلگسی اس 8 روانه‌ی بازارها خواهد شد.

تصاویری که امروز از قاب گوشی جی 6 منتشر شده است، ساخت شرکت Ghostek است. خوشبختانه این تصاویر منتشر شده طرح کلی این گوشی را به ما نمایش می‌دهد و تا حد کمی درمورد آن روشنگری می‌کند. البته باید توجه داشت که دستگاهی که درون قاب قرار دارد، رندر است و دستگاهی واقعی نیست.

از تصویر دوم منتشر شده می‌توان به نازک بودن G6 پی برد. همچنین، شاهد هیچگونه طراحی دل‌زننده‌ای در بخش دوربین آن نیستیم. همانطور که در عکس‌ها هم مشخص است، طراحی این گوشی برگرفته از طراحی نسل پیشین آن است. بروی قاب پشتی این گوشی شاهد استفاده از دوربینی دوگانه، فلش و سنسور اثر انگشت آن هستیم.

New LG G6 leaked renders

New LG G6 leaked renders

به نظر می‌رسد با عرضه‌ی G6 کمپانی LG قصد کنار گذاشتن طراحی ماژولار خود را دارد. در این گوشی از شیشه و فلز برای ساخت آن استفاده شده است. همچنین، از صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی با رزولوشن  2880x1440 پیکسل در این گوشی استفاده شده است که احتمال ضدآب بودن آن نیز وجود دارد. احتمال استفاده از چیپ Snapdragon 835 در G6 از سایر گزینه‌های موجود بیشتر است. همچنین، پیش بینی می‌شود در این گوشی از چهار گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده شود.

همانند گذشته، تا زمانی که کمپانی LG به‌صورت رسمی از پرچمدار خود رونمایی نکند، نمی‌توان از این شایعه‌ها مطمئن بود. بنابراین باید تا یک ماه دیگر صبر کنیم و ببینیم کدامیک از این خبرها درست و کدامیک نادرست هستند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال