تیزر جدید ال‌جی مقاومت LG G6 را در برابر آب و گردوغبار تایید می‌کند

باتوجه به این که به کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون نزدیک‌تر می‌شویم شرکت‌های مختلف با انتشار تیزرهای تبلیغاتی به معرفی محصولات جدید خود می‌پردازند و شرکت ال‌جی نیز بار دیگر تیزر جدیدی را از پرچم‌دار پیش‌روی خود منتشر کرده است. این تیزر که بار دیگر به رنگ آبی در آمده بر روی مقاومت گوشی G6 ال‌جی […]

باتوجه به این که به کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون نزدیک‌تر می‌شویم شرکت‌های مختلف با انتشار تیزرهای تبلیغاتی به معرفی محصولات جدید خود می‌پردازند و شرکت ال‌جی نیز بار دیگر تیزر جدیدی را از پرچم‌دار پیش‌روی خود منتشر کرده است. این تیزر که بار دیگر به رنگ آبی در آمده بر روی مقاومت گوشی G6 ال‌جی در برابر آب و گردوغبار تاکید می‌کنند.

در این تیزر می‌توان شاهد عبارت « مقاومت بیشتر در مقابل فشار » بود که قطعا به ضدآب و گردوغبار بودن این گوشی اشاره دارد. طبق شایعات گذشته، ال‌جی موفق شده تا تایدییه‌ی گواهینامه‌ی IP68 را دریافت کند.

پرچم‌دار جدید ال‌جی به احتمال فراوان در کنگره‌ی جهانی موبایل به صورت رسمی معرفی می‌شود. از مهم‌ترین مشخصه‌های فنی این گوشی‌هوشمند می‌توان به بدنه‌ای تمام فلزی و باتری با ظرفیت بیش از 3200 میلی‌آمپر اشاره کرد. گوشی‌هوشمند G6 ال‌جی به نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن 2880 در 1440 مجهز خواهد شد و توسط چیپست اسنپ‌دراگون 821 پشتیبانی می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این گوشی‌هوشمند می‌توان به دوربینی دوگانه، دستیار صوتی گوگل و سنسور اثر انگشت اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال