ال‌جی برای تولید گوشی انعطاف‌پذیر هیبریدی پتنت جدیدی ارائه کرده است

آرزو همیشگی برای رسیدن به گوشی هایی با صفحه هایی بزرگ‌تر از آنچه دیده شده است دو شرکت ال جی و سامسونگ را تحت فشار قرار داد تا سرمایه‌گذری‌های سنگینی را به ابداعات در زمینه فناوری‌های تاشو اختصاص دهند. ال‌جی برای گوشی‌های تاشو پتنت دیگری را در دست دارد، به گونه‌ای که می‌توانید آن را […]

آرزو همیشگی برای رسیدن به گوشی هایی با صفحه هایی بزرگ‌تر از آنچه دیده شده است دو شرکت ال جی و سامسونگ را تحت فشار قرار داد تا سرمایه‌گذری‌های سنگینی را به ابداعات در زمینه فناوری‌های تاشو اختصاص دهند.

ال‌جی برای گوشی‌های تاشو پتنت دیگری را در دست دارد، به گونه‌ای که می‌توانید آن را در جهت عمودی تا کنید و در کلاه خود پنهان نمایید! بنابراین هنگامی که دستگاه خود را باز می‌کنید وسیله‌ای دقیقا مشابه تبلت مشاهده می کنید درحالی که صفحه‌ای عریض دارد و به صورت افقی اطلاعات را نمایش می دهد.

Back (b)Unfolded device (a)

با نگاهی به تصاویر نشان داده شده در پتنت، متوجه می‌شویم این دستگاه در کنار صفحه نمایش قابل لمس در قسمت جلو و عقب، در قسمت میانی که محل تا شدن آن است از یک کنترل کننده موزیک و یا نوار اطلاع‌رسانی بهره‌مند است.

در قسمت عقب این دستگاه، دوربین، فلش، اسکنر اثر انگشت و دکمه خاموش/روشن که سال‌هاست ال‌جی از آنها استفاده می‌کند این بار در کنار صفحه نمایش تعبیه شده است. این دستگاه را می‌توان در حالت tent، همانند لپ‌تاپ تاشو Zenbook ایسوز قرار داد.

 

 

Notification bar/Audio controlTent modeBackFront

هیچ اطلاعاتی درباره زمان و این که آیا این دستگاه وارد بازار می شود یا خیر وجود ندارد با این حال این پتنت چیزی است که همه ما مشتاق دیدن آن هستیم.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال