انتشار تصاویر بیشتر از LG G6؛ این بار از تمام زوایا

روز گذشته تصویری زنده‌ای از گوشی جی 6 ال‌جی منتشر شد؛ حالا بار دیگر تصویر جدیدی از پرچم‌دار جدید چشم‌بادامی‌های کره‌ای از زوایای مختلف به نمایش در آمده است. با توجه به این که با تاریخ معرفی رسمی این گوشی نزدیک‌تر می‌شویم می‌توان انتظار داشت طی روزهای آینده، خبرهای بیشتری از این گوشی مورد انتظار […]

روز گذشته تصویری زنده‌ای از گوشی جی 6 ال‌جی منتشر شد؛ حالا بار دیگر تصویر جدیدی از پرچم‌دار جدید چشم‌بادامی‌های کره‌ای از زوایای مختلف به نمایش در آمده است. با توجه به این که با تاریخ معرفی رسمی این گوشی نزدیک‌تر می‌شویم می‌توان انتظار داشت طی روزهای آینده، خبرهای بیشتری از این گوشی مورد انتظار منتشر شود.

در تصاویر فاش شده، می‌توان به راحتی متوجه فریم فلزی این گوشی شد. علاوه بر این،‌ رنگ حاشور خورده‌ی خاکستری نیز باعث هرچه زیباتر به‌نظر رسیدن این گوشی شده و دوربین دوگانه‌ی گوشی نیز در بالای حسگر اثر انگشت که قرار است به عنوان دکمه‌ی پاور فعالیت کند دیده می‌شود.

در قسمت کناری گوشی، می‌توان درگاه یو‌اس‌بی Type-C در کنار اسپیکر را مشاهده کرد و کناره‌های بیضی شکل گوشی نیز برای خوش‌دست بودن آن در نظر گرفته شده است.

براساس شایعات فاش شده در مورد گوشی مورد اشاره، این گوشی با لایسنس IP68 روانه بازار خواهد شد تا شاهد اولین گوشی ضد آب و گرد و غبار شرکت ال‌جی نیز باشیم. علاوه بر این، نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن 2880 در 1440، چیپست اسنپ‌دراگون 820 و باتری غیر قابل جداشدنی از دیگر مشخصه‌های این گوشی به شمار می‌روند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال