شایعات جدید حضور چیپست اسنپ‌دراگون 835 و رم 6 گیگابایتی را برای LG V30 تایید می‌کنند

شاید به لطف شرکت سامسونگ، پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی، G6، نتواند از چیپست اسنپ‌دراگون 835 استفاده کند، ممکن است این اتفاق برای یکی دیگر از پرچم‌داران این شرکت، V30 رخ ندهد. براساس منابع چینی، گوشی مورد اشاره به احتمال فراوان از چیپست اسنپ‌دراگون 835 بهره خواهد برد؛ چیپستی که فعلا سامسونگ حق استفاده‌ی انحصاری آن […]

شاید به لطف شرکت سامسونگ، پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی، G6، نتواند از چیپست اسنپ‌دراگون 835 استفاده کند، ممکن است این اتفاق برای یکی دیگر از پرچم‌داران این شرکت، V30 رخ ندهد. براساس منابع چینی، گوشی مورد اشاره به احتمال فراوان از چیپست اسنپ‌دراگون 835 بهره خواهد برد؛ چیپستی که فعلا سامسونگ حق استفاده‌ی انحصاری آن را برای گوشی گلکسی اس 8 در اختیار گرفته است.

در این شایعه آمده است که گوشی V30 شرکت ال‌جی با 6 گیگابایت رم روانه بازار می‌شود. همچنین گمان می‌رود گوشی مورد بحث از دوربینی دوگانه برای هر دو دوربین اصلی و جلو بهره ببرد و احتمالا از تکنولوژی پیشرفته‌تر DAC نسبت به V20 استفاده خواهد کرد. منابع چینی اعلام کردند که این گوشی‌هوشمند قابلیت‌های مرموزانه دیگری نیز خواهد داشت اما تاکنون این قابلیت‌ها مشخص نشده است.

از دیگر شایعات مربوط به گوشی V30‌شرکت ال‌جی می‌توان به حذف نمایشگر دوم این گوشی اضافه کرد. گفته می‌شود ال‌جی این بار به جای استفاده از نمایشگری دوم، قابلتی جدید و بهتر را به کار خواهد گرفت. انتظار می‌رود تا گوشی مورد اشاره در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی معرفی شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال