گوشی هوشمند LG U با پردازنده هشت هسته‌ای و دوربین 13 مگاپیکسلی معرفی شد

چشم‌ بادامی‌های کره‌ای گوشی جدید خود را موسوم به LG U معرفی کردند. این گوشی تازه‌وارد توسط پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 1.14 گیگاهرتز پشتیبانی می‌شود و نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی را در خود جای داده است. حافظه‌ی رم LG U دو گیگابایت بوده و فضای داخلی آن‌ هم که توسط کارت حافظه‌ی جانبی قابل […]

چشم‌ بادامی‌های کره‌ای گوشی جدید خود را موسوم به LG U معرفی کردند. این گوشی تازه‌وارد توسط پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 1.14 گیگاهرتز پشتیبانی می‌شود و نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی را در خود جای داده است. حافظه‌ی رم LG U دو گیگابایت بوده و فضای داخلی آن‌ هم که توسط کارت حافظه‌ی جانبی قابل افزایش است به 32 گیگابایت می‌رسد.

در دپارتمان دوربین این گوشی، دو سنسور 13 و 8 مگاپیکسلی تعبیه شده که به ترتیب در دوربین اصلی و جلوی LG U مورد استفاده قرار می‌گیرند. گوشی‌هوشمند جدید کره‌ای‌ها که ابعاد  147.6 در 73.2 در 7.7 میلی‌متری داشته و 165 گرم نیز وزن آن است به صورت پیش‌فرض اندروید مارشمالو را اجرا می‌کند. درنهایت ال‌جی در زیر قاب این گوشی باتری قدرت‌مند 3000 میلی‌آمپر ساعتی را گنجانده است.

ال‌جی برای این گوشی سه رنگ مشکی، سفید و صورتی را در نظر گرفته و قیمت آن را 345 دلار قرار داده که قرار است تا پایان همین ماه در کره‌ی جنوبی فروش خود را آغاز کند. فعلا مشخص نیست که آیا این گوشی به جز کره‌ی جنوبی، وارد ویترین دیگر مناطق نیز خواهد شد یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال