رونمایی ال‌جی از هدست واقعیت مجازی LG 360 VR

ال‌جی امروز دست پر به کنگره جهانی موبایل آمده بود و در کنار رونمایی از پرچم‌دار جدید خود، G5 از یک سری لوازم جانبی هوشمند سازگار با G5 نظیر LG Cam Plus و LG Hi-Fi Plus هم پرده برداشته است. علاوه بر موارد مذکور، این شرکت از محصولات دیگری که به تنهایی ومستقلا قابل استفاده […]

ال‌جی امروز دست پر به کنگره جهانی موبایل آمده بود و در کنار رونمایی از پرچم‌دار جدید خود، G5 از یک سری لوازم جانبی هوشمند سازگار با G5 نظیر LG Cam Plus و LG Hi-Fi Plus هم پرده برداشته است.

علاوه بر موارد مذکور، این شرکت از محصولات دیگری که به تنهایی ومستقلا قابل استفاده هستند، هم رونمایی کرده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها هدست واقعیت مجازی LG 360 VR است. این هدست برای فعال شدن و کار کردن نیاز به اتصال به یک دستگاه خارجی نظیر گوشی‌هوشمند داشته و یک هدست بسیار جمع و جور است که می‌توان آن را روی سر خود قرار داد.

این هدست واقعیت مجازی داراری دو نمایشگر بوده که هردوی آن‌ها اندازه‌ای 1.88 اینچی 960 در 720 پیکسلی دارند و با محتوای Google Cardbord و Youtube 360 سازگار بوده و قادر است آن‌‌ها را نمایش دهد.

این محصول ال‌جی هم مانند دوربین 360 درجه این شرکت که دقایقی پیش آن را در تک نیوز معرفی کردیم، قرار است در فصل بهار روانه بازار شده و فعلا قیمتی برای آن از سوی چشم‌ بادامی‌ها اعلام نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال