ال جی دو گوشی هوشمند میان‌رده موسوم به X Power و X Style را معرفی کرد

بعد از معرفی گوشی G5 شرکت ال‌جی در اسفندماه پارسال در کنگره‌ی جهانی موبایل، غول دنیای تکنولوژی کره‌ای، ال‌جی، بیشتر به سراغ میان‌رده‌ها آمده و با معرفی Stylus 2 که چند روز گذشته معرفی شد، حالا دو گوشی میان‌رده‌ی جدید دیگری را به نام‌های X Style و X Power معرفی کرده تا سری گوشی‌های‌ میان‌رده‌ی این شرکت کامل‌تر […]

بعد از معرفی گوشی G5 شرکت ال‌جی در اسفندماه پارسال در کنگره‌ی جهانی موبایل، غول دنیای تکنولوژی کره‌ای، ال‌جی، بیشتر به سراغ میان‌رده‌ها آمده و با معرفی Stylus 2 که چند روز گذشته معرفی شد، حالا دو گوشی میان‌رده‌ی جدید دیگری را به نام‌های X Style و X Power معرفی کرده تا سری گوشی‌های‌ میان‌رده‌ی این شرکت کامل‌تر از گذشته شود. این دو گوشی میان‌رده سخت‌افزار قدرت‌مندی نداشته و همین مسئله باعث شده تا قیمت نسبتا پایینی برای این دو قرار داده شود؛ هرچند باتری 4100 میلی‌آمپری گوشی X Power ال‌جی، یکی از نقاط قوت این گوشی میان‌رده به حساب می‌آید.

ال جی دو گوشی هوشمند میان‌رده موسوم به X Power و X Style را معرفی کرد

X Power با داشتن نمایشگری 5.3 اینچی IPS با رزولوشن 720p و چیپست MT6735 شرکت مدیاتک حرف زیادی را در این زمینه برای گفتن ندارد. این چیپست در کنار خود چهار هسته‌ی پردازنده‌ی Cortex-A53 با قدرت پردازش 1.14 گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720 می‌بیند. از دیگر مشخصات گوشی X Power شرکت ال‌جی، می‌توان به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. ال‌جی برای این گوشی میان‌رده، سنسوری 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی تعبیه کرده و سنسوری 8 مگاپیکسلی را هم به سلفی‌دوستان هدیه داده است. همان‌طور که در ابتدا به این موضوع اشاره داشتیم،‌ال‌جی در این گوشی باتری قدرت‌مندی با ظرفیت 4,100 میلی‌آمپر گنجانده تا این باتری به همراه قیمت 200 دلاری گوشی، شاید بتوانند باعث فروش مناسب آن شوند.

ال جی دو گوشی هوشمند میان‌رده موسوم به X Power و X Style را معرفی کرد

درکنار گوشی X Power، امروز شرکت ال‌جی که روزی پرمشغله را در کشور اکراین گذرانده، از گوشی X Style نیز رونمایی کرد که از نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برد که در زیر این نمایشگر، چیپست اسنپ‌دراگون 410 جای خشک کرده است. 1.5 گیگابایت حافظه‌ی رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری 2100 میلی‌آمپری از مهم‌ترین مشخصات این گوشی تازه‌وارد به شمار می‌روند. X Style گوشی که نسبت به گوشی X power از مشخصات فنی بسیار پایین‌تری برخوردار بوده، دارای دو سنسور 8 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی گوشی بوده که برای تصویربرداری‌هایی با کیفیت متوسط و ویدئو چت‌ها مناسب خواهند بود. این گوشی در کشور اکراین حدودا 180 دلار قیمت گرفته و این شرکت کره‌ای تبار هنوز صحبتی را در مورد عرضه‌ی بین‌المللی این گوشی بر زبان نیاورده است.

ال جی دو گوشی هوشمند میان‌رده موسوم به X Power و X Style را معرفی کرد

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال