گوشی LG V20 اولین تلفن هوشمند بهره‌مند از اندروید نوقا نخواهد بود

احتمالا شرکت ال‌جی به دلیل این که اولین گوشی هوشمند مجهز به نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا به طور پیشفرض را عرضه خواهد کرد، به خود خواهد بالید. از طرفی احتمالا می‌دانید که این شرکت کره در تاریخ ششم ماه سپتامبر قرار است از گوشی جدید خود موسوم به وی‌20 به طور […]

احتمالا شرکت ال‌جی به دلیل این که اولین گوشی هوشمند مجهز به نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا به طور پیشفرض را عرضه خواهد کرد، به خود خواهد بالید. از طرفی احتمالا می‌دانید که این شرکت کره در تاریخ ششم ماه سپتامبر قرار است از گوشی جدید خود موسوم به وی‌20 به طور رسمی رونمایی به عمل آورد. از امروز، تقریبا دو هفته با آن تاریخ فاصله داریم.

گر چه قرار است این گوشی هوشمند دو هفته دیگر به طور رسمی معرفی شود اما شاید بهتر باشد بدانید که این محصول اولین گوشی هوشمند دنیا نخواهد بود که به طور پیشفرض از اندروید نوقا استفاده می‌کند. بر اساس گفته‌های دیوید رادوک در وب سایت AndroidPolice، گوشی‌های سری نکسوس گوگل هستند که اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به این بروزرسانی به طور پیشفرض به حساب می‌آیند. این در حالی است که قبل از این که وی20 در فروشگاه‌ها به منظور فروش قرار بگیرد، نکسوس‌های گوگل به دست کاربران و خریداران خواهد رسید. دیوید در این موضوع به طور دقیق این طور اظهار داشته است که: “گوشی هوشمند وی20 ال‌جی شاید اولین محصولی در دنیا باشد که به طور پیشفرض با نسخه 7.0 اندروید موسوم به نوقا معرفی می‌شود اما باید دانست که محصولات جدید سری نکسوس گوگل نیز اولین گوشی‌های هوشمندی دنیا خواهند بود که به طور پیشفرض با اندروید نوقا زودتر از دیگرمحصولات در دسترس بوده و برای خریداری توسط کاربران آماده می‌گردند.”

اگر به دنبال در احتیار داشتن و کار کردن هر چه سریع‌تر با این نسخه از اندروید در گوشی وی‌20 ال‌جی هستید، پس حتما می‌بایست نکات ذکر شده را نیز به خاطر بسپارید. البته اگر می‌خواهید از جمله افرادی باشید که برای اولین بار از نسخه جدید اندروید با نام نوقا استفاده می‌کند.

در هر صورت به نظر می‌اید که شرکت ال‌جی در حال استفاده از تکنیک‌های بازاریابی است تا بتواند میزان فروش بسیار بالای گوشی وی20 را تضمین نماید. در حقیقت تاریخ معرفی رسمی این گوشی با زمان عرضه رسمی آن فاصله بسیار زیادی داشته و این کمپانی کره‌ای تنها به دلیل رقابت در به دست آوردن این لقب برای گوشی جدید خود، دست به این کار زده است.

در هر صورت بهتر است بدانید که گوشی وی20 ال‌جی به منظور فروش در ایالات متحده در حالت قراردادی با اپراتور T-Mobile، قرار است فروش خود را از تاریخ 23ام ماه سپتامبر با قیمت 649 دلار شروع کنید. این در حالی است که شرکت ال‌جی این گوشی را در تاریخ ششم همین ماه میلادی معرفی خواهد کرد.

شاید لازم باشد بدانید که شرکت ال‌جی در کنار نسخه جدید اندروید به نام نوقا و تمامی قابلیت‌های جدید موجود در آن، گوشی وی20 را نیز با ویژگی‌های بسیار جدید و فراوان در اختیار کاربران و خریداران قرار خواهد داد. حس جدید کاربری در زمینه پخش صدا و تصویر، از این جمله خواهد بود. به لطف همکاری ال‌جی با شرکت B&O Play، در این بخش شاهد نوآوری‌های بسیار زیادی خواهیم بود. وجود دوربین اصلی دو گانه در بخش پشتی گوشی به همراه دیگر ویژگی‌های جدید نظیر نمایشگر ثانویه از دیگر بخش‌های جالب و هیجان انگیز این گوشی هوشمند به حساب خواهد آمد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال