گزارش‌ها از ماژولار نبودن V20 ال‌جی و کشویی بودن قاب پشتی آن حکایت دارند

بعد از فروش ناموفقی که پرچم‌دار فعلی ال‌جی تجربه کرد، این شرکت کره‌ای قصد دارد با معرفی گوشی V20 که تنها چند روز دیگر از آن رونمایی خواهد شد، تغییر و تحولاتی را در بخش فروش خود ایجاد کند. گزارش‌های رسیده حاکی از این بودند که V20 ال‌جی، همانند جی 5 این شرکت ماژولار نبوده و […]

بعد از فروش ناموفقی که پرچم‌دار فعلی ال‌جی تجربه کرد، این شرکت کره‌ای قصد دارد با معرفی گوشی V20 که تنها چند روز دیگر از آن رونمایی خواهد شد، تغییر و تحولاتی را در بخش فروش خود ایجاد کند. گزارش‌های رسیده حاکی از این بودند که V20 ال‌جی، همانند جی 5 این شرکت ماژولار نبوده و قاب این گوشی به صورت کشویی قابل جداشدن خواهد بود. براساس گزارش‌های رسیده از بخش کره‌ی وب‌سایت c|net، در قسمت چپ V20 ال‌جی بخشی قرار می‌گیرد که کاربر با زدن دکمه و بیرون آوردن قاب گوشی، می‌تواند باتری، حافظه‌ی جانبی و سیم‌کارت را عوض کند.

وب‌سایت c|net برای بهتر فهماندن فرآیند کشویی بودن  V20 ال‌جی تصویر رندری را نیز از این گوشی منتشر کرده که آن را مشاهده می‌کنید. در حالیکه این رندر حتی پایین گوشی را هم قابل تقسیم عنوان کرده، وب‌سایت c|net معتقد است که بخش پایینی V20 ال‌جی کمترین تاثیر را در ماژولار بودن این گوشی خواهد داشت. به‌هر‌حال رندر منتشر شده از سوی این وب‌سایت، تنها نمونه‌ی آزمایشی از این گوشی به شمار می‌رود و بعید به نظر می‌رسد محصول نهایی نیز به همین شکل باشد.

گزارش‌ها از ماژولار نبودن V20 ال‌جی و کشویی بودن قاب پشتی آن حکایت دارند

البته این اولین بار نیست که یکی از قسمت‌های گوشی‌های‌هوشمند به صورت کشویی باز می‌شود. برای مثال در گوشی دیزایر HD شرکت اچ‌تی‌سی نیز دقیقا شاهد همین رویه بوده‌ایم. حال باید دید آیا به کارگیری چنین طراحی برای گوشی V20 می‌تواند به سود این شرکت باشد و به فروش این گوشی کمک کند یا خیر. در سال جاری،‌ال‌جی با ماژولار کردن گوشی V20 توانست نظر بسیاری از منتقدان و کاربران را به خود جذب کند اما هنگامی که صحبت از آمار فروش این گوشی به میان آمد، جی‌5 حرفی برای گفتن در این زمینه نداشت.

گوشی 5.5 V20 ال‌جی رزولوشنی QHD را به کاربر تحویل می‌دهد. قلب تپنده‌ی این گوشی را چیپست اسنپ‌دراگون 820 با 4 گیگابایت رم تشکیل می‌دهند. 64 گیگابایت فضای داخلی برای این گوشی تعبیه خواهد شد و V20 ال‌جی، به اولین گوشی‌هوشمندی تبدیل خواهد شد که از چیپست 32 بیتی DAC برای کارت صدا استفاده خواهد کرد. همچنین بارها گفته شده که V20 اولین گوشی‌هوشمند غیر نکسوسی خواهد بود که به اندروید نوقا مجهز می‌شود و براساس گفته‌های امروز، باتری 4000 میلی‌آمپری آن قابل تعویض خواهد بود.

گزارش‌ها از ماژولار نبودن V20 ال‌جی و کشویی بودن قاب پشتی آن حکایت دارند

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال