ال‌جی در ساخت نکسوس بعدی با گوگل همکاری نخواهد کرد

ال‌جی در سال‌های گذشته کمک به‌سزایی را به گوگل برای ساخت نکسوس‌هایش انجام داده و توانسته در این امر نیز موفق باشد. حال گویا ال‌جی قصد دارد یک سال را مرخصی بگیرد و فعلا با گوگل در ساخت نکسوس‌های بعدی همکاری نداشته باشد. یکی از سخنگویان شرکت ال‌جی در جدیدترین صحبت‌هایش اعلام کرده که ال‌جی […]

ال‌جی در سال‌های گذشته کمک به‌سزایی را به گوگل برای ساخت نکسوس‌هایش انجام داده و توانسته در این امر نیز موفق باشد. حال گویا ال‌جی قصد دارد یک سال را مرخصی بگیرد و فعلا با گوگل در ساخت نکسوس‌های بعدی همکاری نداشته باشد. یکی از سخنگویان شرکت ال‌جی در جدیدترین صحبت‌هایش اعلام کرده که ال‌جی فعلا قصد ندارد بعد از نکسوس 5X گوشی دیگری را برای گوگل تولید کند و در سال 2016 شاهد نکسوس ال‌جی نخواهیم بود.

حال اینکه ال‌جی در سال جاری با گوگل همکاری نخواهد کرد بدین معنا خواهد بود که این شرکت برای رقابت با رقیبانی همچون سامسونگ تمرکز اصلی را بر روی برند خود خواهد گذاشت و با پرچم‌دار جدید معرفی شده قصد دارد رقابت را با سامسونگ سنگین‌تر کند. ال‌جی و سامسونگ هر دو در کنگره‌ی جهانی موبایل از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کردند و به زودی این پرچم‌داران وارد بازار خواهد شد. این خریداران خواهند بود که نقش بسیار مهمی را در موفقیت ال‌جی یا سامسونگ بازی خواهند کرد و باید دید آیا پرچم‌دار جدید ال‌جی می‌تواند مورد استقبال کاربران قرار بگیرد یا خیر؟

البته این خبر آن‌چنان هم نباید باعث تعجب شما شود. پیش‌بینی می‌شد که ال‌جی برای تمرکز بیشتر بر روی گوشی G5 در سال جاری، فعلا از نکسوس‌های گوگل دوری کند تا بتواند بهتر وارد رقابت با گلکسی اس 7 سامسونگ شود.

هیچ‌کس نمی‌تواند منکر این مسئله شود که ال‌جی با گوگل همکاری بسیار خوبی داشته و دارد؛ شاید امسال شاهد همکاری این دو شرکت نباشیم اما قطعا در سال‌های آینده خبرهای بسیار بیشتری را از همکاری این‌ دو خواهیم شنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال