تصاویری از نمونه‌های اولیه LG G6 منتشر شد

تنها کمتر از یک ماه تا معرفی رسمی گوشی LG G6 در کنگره بین‌المللی موبایل در بارسلونا مانده است. هرچه به 26 فبریه و زمان معرفی این گوشی نزدیک‌تر می‌شویم، شایعه‌های منتشر شده درمورد این گوشی هم بیشتر می‌شود. حالا و در جدیدترین نمونه به نظر می‌رسد تصاویر نمونه‌های اولیه‌ی این گوشی منتشر شده باشد. […]

تنها کمتر از یک ماه تا معرفی رسمی گوشی LG G6 در کنگره بین‌المللی موبایل در بارسلونا مانده است. هرچه به 26 فبریه و زمان معرفی این گوشی نزدیک‌تر می‌شویم، شایعه‌های منتشر شده درمورد این گوشی هم بیشتر می‌شود. حالا و در جدیدترین نمونه به نظر می‌رسد تصاویر نمونه‌های اولیه‌ی این گوشی منتشر شده باشد.

بر اساس این عکس‌ها، در G6 باید از بدنه‌ی فلزی با طراحی نسبتاً متفاوتی از نسل پیشین خود استفاده شده باشد. البته پیش از این هم رندرهایی از این گوشی منتشر شده بود که در آن‌ها نیز جای دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت این گوشی، دقیقاً در جایی بود که در این تصاویر وجود دارد.


در کنار پورت USB از نوع C این گوشی، شاهد یک اسپیکر هستیم. در بخش جلویی دستگاه هم صفحه‌ی نمایش گوشی بیش از همیشه بخش جلویی را پوشش داده است تا فضای اشغال شده به وسیله‌ی قاب گوشی کاهش یابد. بر اساس این عکس‌ها، شاید بتوان شایعه‌های پیشینی که مبنی بر استفاده از صفحه‌نمایشی خمیده در G6 بودند را رد کرد.

پیش‌بینی می‌شود در این گوشی از صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی با رزولوشن 2880x1440 پیکسل استفاده شود. همچنین، توان پردازشی این گوشی با استفاده چیپ  Snapdragon 821 ساخت کمپانی کوالکام تأمین خواهد شد. به نظر می‌رسد از دستیار صوتی گوگل نیز در آن استفاده شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال