ال‌جی دعوتنامه‌های مراسم رونمایی G6 را ارسال کرد

شرکت ال‌جی با ارسال دعوت‌نامه‌ی خود برای معرفی گوشی G6، تقریبا اطلاعات جدیدی را از طراحی این گوشی منتشر کرد. ال‌جی که تصمیم دارد در کنگره‌ی جهانی موبایل از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی کند امید دارد تا بار دیگر بتواند با پرچم‌دار خود به رقابت با رقبای سرسخت خود همچون سامسونگ بپردازد. ال‌جی در این […]

شرکت ال‌جی با ارسال دعوت‌نامه‌ی خود برای معرفی گوشی G6، تقریبا اطلاعات جدیدی را از طراحی این گوشی منتشر کرد. ال‌جی که تصمیم دارد در کنگره‌ی جهانی موبایل از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی کند امید دارد تا بار دیگر بتواند با پرچم‌دار خود به رقابت با رقبای سرسخت خود همچون سامسونگ بپردازد.

ال‌جی در این دعوت‌نامه به دو نکته اشاره دارد. در سمت چپ این تصویر می‌توان شاهد این بود که ال‌جی بزرگ‌ بودن نمایشگر گوشی را مد نظر قرار داده است.علاوه بر این، ال‌جی سعی دارد تا به مخاطبان خود بگوید که باوجود بزرگ بودن صفحه‌نمایش گوشی، G6 به راحتی بر روی دستان جا می‌گیرد و به نظر گوشی خوش‌دستی می‌آید.

ال‌جی در طراحی این گوشی احتمالا از کناره‌های بیضی شکل استفاده کرده است. در تصویر منتشر شده نیز می‌توان چهار گوشه‌ی مشخص شده از سوی شرکت را مشاهده کرد که احتمالا به شعاع گوشه‌های G6 اشاره دارند. گوشی مورد اشاره قرار است در کنگره‌ی جهانی موبایل به صورت رسمی معرفی شود؛ گفته می‌شود این گوشی دیگر باتری قابل جداشدن نخواهد داشت و احتمالا با گوشی ضدآب مواجه خواهیم بود. از دیگر مشخصه‌های این گوشی می‌توان به نسبت 18:9 نمایشگر و چیپست اسنپ‌دراگون 821 اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال