باتری شش وجهی ال‌جی تغییراتی را در دنیای ساعت‌های هوشمند ایجاد می‌کند

هنگامی که شما یک ساعت هوشمند را خریداری کنید بعد از یک روز از باتری این گجت‌های پوشیدنی ناراضی خواهید بود چرا که باید آن‌ها را حداقل روزی یک بار شارژ کنید. کمپانی‌های زیادی به دنبال برطرف کردن این موضوع هستند. از طرفی اپل فعلا توانسته با معرفی بند رزرو برای اپل واچ عمر باتری […]

هنگامی که شما یک ساعت هوشمند را خریداری کنید بعد از یک روز از باتری این گجت‌های پوشیدنی ناراضی خواهید بود چرا که باید آن‌ها را حداقل روزی یک بار شارژ کنید. کمپانی‌های زیادی به دنبال برطرف کردن این موضوع هستند. از طرفی اپل فعلا توانسته با معرفی بند رزرو برای اپل واچ عمر باتری این ساعت را تا 48 ساعت برساند البته برای این بند باید 249 دلار هزینه کنید. حالا ال جی نیز موفق شده تا با ساختن باتری شش وجهی مخصوص ساعت‌های هوشمند گرد، به باتری این ساعت‌ها کمک کند.

ایده‌ی طراحی این باتری بسیار ساده است. اسمارت واچ‌ها معمولا گرد هستند و باتری‌ها مستطیل شکل. بنابراین با ساختن یک باتری شش وجهی فضای بیشتری در اختیار باتری قرار می‌گیرد و می‌توان ظرفیت آن‌ها را افزایش داد.

تقریبا می‌توان گفت که این باتری‌ها حدودا 4 ساعت در روز بیشتر از باتری‌های مستطیل شکل می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. بر اساس ادعای مجله‌ی Korea Times، ال جی با یک شرکت دیگر برای ساخت این باتری همکاری کرده است اما نام این شرکت به بیرون منتشر نشده است. البته می‌توان گفت که قطعا این شرکت اپل نبوده چرا که اپل ساعت هوشمند گردی را تا به امروز معرفی نکرده است.

ال جی قرار است این ساعت شش وجهی را به دیگر کمپانی‌های معتبر در عرضه‌ی ساعت هوشمند بفروشد تا آن‌ها نیز بتوانند باتری مورد نیاز خود را در هر سایز و هر شکلی در بیاورند. بنابراین شاید اپل نیز به زودی بتواند باتری مناسب‌تری را ارائه دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال