استیکرهای لاین درآمد 270 میلیونی برای این اپلیکیشن پیام‎رسانی دارد

در بعضی از قسمت‎های جهان نظیر تایلند، اندونزی و ژاپن، اپلیکیشن‎ پیام‎رسان لاین بی‎اندازه محبوب است تا جایی که کافه‎هایی به اسم آن برپا شده‎اند و فروشگاه‎هایی به چشم می‎خورند که اجناسی نظیر عروسک، تی‎شرت و موارد دیگری می‎فروشند که همگی دارای یک سری از شخصیت‎های استیکرهای استفاده شده در این اپلیکیشن را در خود […]

در بعضی از قسمت‎های جهان نظیر تایلند، اندونزی و ژاپن، اپلیکیشن‎ پیام‎رسان لاین بی‎اندازه محبوب است تا جایی که کافه‎هایی به اسم آن برپا شده‎اند و فروشگاه‎هایی به چشم می‎خورند که اجناسی نظیر عروسک، تی‎شرت و موارد دیگری می‎فروشند که همگی دارای یک سری از شخصیت‎های استیکرهای استفاده شده در این اپلیکیشن را در خود دارند.

در صورتی که با پیام‎رسان لاین یا استیکرهای آن آشنا نیستید، باید بگوییم که استیکرها در واقع نظیر ایموجی‎ها هستند ولی احساسات پیچیده‎تری را با خود نمایش می‎دهند. حالا مشخص شده است که استیکرهای لاین یک منبع درآمد هستند، چون حداقل طبق آماری که خود این شرکت اعلام کرده، آن‎ها تنها از فروش استیکر‎های خود سالانه 270 میلیون دلار سود می‎کنند.

در این اپلیکیشن می‎توان استیکرها را خرید و آن‎ها معمولا به‎روزرسانی متداولی دارند تا نشان دهند در فرهنگ امروزی چه چیزی محبوب است. به عنوان مثال، ممکن است استیکرهای لاین بر اساس محبوب‎ترین انیمه‎ی فعلی ژاپن باشند، یا قبلا شاهد وجود استیکرهایی بودیم که مرتبط با گروه پاپ کره‎ای معروف K-Pop و اجراکنندگانی نظیر PSY و آهنگ” Gangnam Style” او یا فیلم‎هایی نظیر انتقام‎جویان و به همین ترتیب موارد دیگر، بودند.

لاین هم‎چنین ادعا می‎کند که کاربرانش روزانه تا 389 میلیون استیکر برای هم ارسال می‎کنند. این استیکرها یا به صورت پولی یا رایگان برای دانلود به چشم می‎خورند یا آن‎ها را می‎توان با استفاده از سکه‎هایی که به دنبال پرداخت پول واقعی دریافت می‎کنید خرید و معمولا قیمتی از 1 تا 2 دلار برای هر بسته دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال