این دوربین 360 درجه به راحتی در جیبتان جای می‌گیرد

اگر به دنبال ورود به بازار تولید ویدئوهای 360 درجه و تولید تصاویر واقعیت مجازی هستید باید برروی خرید یک دوربین مناسب سرمایه‌گذاری کنید. امروزه گزینه‌های زیادی در بازار پیش روی شماست، از دوربین‌های فوق‌العاده گران قیمت گرفته تا دستگاه‌های ارزان قیمت‌تر. در گزینه‌های گران قیمت شما اساسا تعدادی دوربین GoPro را در زاویه‌های 360 […]

اگر به دنبال ورود به بازار تولید ویدئوهای 360 درجه و تولید تصاویر واقعیت مجازی هستید باید برروی خرید یک دوربین مناسب سرمایه‌گذاری کنید. امروزه گزینه‌های زیادی در بازار پیش روی شماست، از دوربین‌های فوق‌العاده گران قیمت گرفته تا دستگاه‌های ارزان قیمت‌تر. در گزینه‌های گران قیمت شما اساسا تعدادی دوربین GoPro را در زاویه‌های 360 درجه می‌چینید، اما دستگاه‌های ارزان قیمت تنها از یک سنسور بهره می‌برند.

اگر بنا دارید هزاران دلار در اولین دوربین واقعیت مجازی خود هزینه نکنید بهتر است درباره‌ی یک پروژه‌ی Indiegogo به نام Luna بیشتر بدانید. اگر دقایقی فرصت دارید ویدئوی زیر را از این دوربین تماشا کنید، این ویدئو اطلاعات کمی درباره‌ی دوربین به شما می‌دهد اما نکته‌ی جالبی که از آن متوجه خواهید شد اندازه‌ی بسیار کوچک این دوربین است. شما می توانید این دوربین را به راحتی در کوله‌پشتی، کیف دستی یا حتی جیبتان جای دهید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/X8aTd[/aparat]

ایندوربین تشکیل شده از دو لنز فیش آی 190 درجه است، بنابر این این دوربین برای ثبت تصاویر 360 درجه احتیاجی به چرخش ندارد. دوربین لونا ضدآب طراحی شده و دارای تثبیت کننده ژیروسکوپ است.

همچنین قابلیت اتصال به وای فای در این دوربین تعبیه شده تا به راحتی بتوانید تصاویر گرفته شده را به تلفن هوشمند یا تبلت خود منتقل کنید. این دوربین در حال حاضر در سایت Indiegogo 299 دلار قیمت گذاشته شده اما قیمت پس از عرضه به بازار 349 دلار خواهد بود. برای دریاف اطلاعات بیشتر سری به صفحه Indiegogo این پروژه بزنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال