کاسیو از دوربین 360 درجه جدید خود پرده برداشت

بسیاری از شرکت‌ها همچون سامسونگ، فیسبوک و گوپرو، عرضه دوربین‌‌های 360 درجه را آغاز کرده‌اند و حالا نوبت به شرکت کاسیو رسیده تا با عرضه کردن محصول قدرتمند و البته متفاوت، وارد این رقابت گردد. محصول جدید کاسیو که EX-FR200 نام دارد، با داشتن آخرین تکنولوژی‌ها و استانداردهای روز، ضد ضربه، ضد یخ‌زدگی و ضد آب […]

بسیاری از شرکت‌ها همچون سامسونگ، فیسبوک و گوپرو، عرضه دوربین‌‌های 360 درجه را آغاز کرده‌اند و حالا نوبت به شرکت کاسیو رسیده تا با عرضه کردن محصول قدرتمند و البته متفاوت، وارد این رقابت گردد. محصول جدید کاسیو که EX-FR200 نام دارد، با داشتن آخرین تکنولوژی‌ها و استانداردهای روز، ضد ضربه، ضد یخ‌زدگی و ضد آب بوده و با طراحی ماژولاری که دارد، می‌تواند امکان کنترل کردن دوربین و سنسورها را نیز فراهم آورد.

شاید در نگاه اول تصور کنید که با یک گوشی‌هوشمند و با صفحه‌نمایشی بزرگ روبه‌رو هستید که یک طرف دستگاه را به صورت کامل اشغال کرده است. طراحی ماژولار این دوربین می‌تواند امکان تصویربرداری در حالت‌های مختلفی رای برای کاربران فراهم کند؛ به عنوان مثال زمانی که شما یک ماژول لنز را به قسمت جلویی دستگاه و مخالف با قسمت صفحه‌نمایش متصل می‌کنید، دستگاه را در حالتی استاندارد برای تصویربرداری قرار خواهید داد. همچنین امکان قرار دادن این دوربین به صورت عمودی نیز وجود دارد که کاسیو آن را “حالت سلفی” می‌خواند.

باید اشاره داشته باشیم که نیازی به متصل کردن ماژول لنز به دوربین نبوده و این امکان برای کاربران وجود دارد که بخواهند لنز را در هر جایی قرار گرفته و به کمک بلوتوث و وای‌فای، کنترل شود. همچنین یک وسیله جانبی که همراه با دوربین در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، امکان تغییر دادن زاویه‌ی عکس تا 45 درجه را فراهم می‌کند که می‌تواند در تصویربرداری بسیار کارآمد باشد.

کاسیو از دوربین 360 درجه جدید خود پرده برداشت

کاربران در حالت “تک‌لنز” می‌توانند تصاویر خود را در انواع مختلفی همچون دایره‌ای با زاویه‌ی و رزولوشن 3888×3888 و یا 7456×1864 در حالت پاناروما، ثبت کنند. همچنین حالت فوق عریض 208 درجه‌ای نیز وجود دارد که کاربران در صورت تمایل می‌توانند از آن استفاده نمایند.

در حالت “لنز دوگانه”، امکان متصل کردن یک وسیله‌ی دیگر برای ضبط کردن ویدئوها در حالت کروی وجود دارد که خروجی آن می‌تواند ویدئویی 4K باشد. باید اشاره داشته باشیم که این ویدئو از طریق اپلیکیشن موبایل Exilim Album کاسیو یا نسخه‌ی دسکتاپ آن با نام Exilim 360 Viewer نیز قابل ویرایش بوده که در نهایت می‌توان آن جزو ویدئوهای 360 درجه یوتیوب، قرار داده و ارسال نمود.

کاسیو برای ساختن این محصول سعی داشته تا تمام دانش خود را به کار گرفته و بتواند نیاز کاربران را نیز به صورت کامل برطرف سازد. مهندسین این شرکت سعی کرده‌اند تا با استفاده از بهترین مواد ممکن، بدنه‌ای مستحکم را برای محصول جدید کاسیو به ارمغان آورند.

دوربین 360 درجه‌ی EX-FR200 قرار است از اواسط ماه سپتامبر (اواخر شهریور) وارد بازار دیجیتال ژاپن گردد. همچنین مدیران کاسیو قصد دارند 5000 دستگاه از این دوربین را به صورت ماهانه تولید کنند، اما هنوز مشخص نشده که این دوربین چه زمانی در بازار دیگر کشورها نیز عرضه می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال