کمپانی Ricoh دوربین 360 درجه جدید Theta S را در IFA 2015 معرفی کرد

شرکت Ricoh از جدیدترین دوربین سری Theta خود موسوم به Theta S رونمایی کرد. این دوربین که شباهت زیادی به دوربین‌های پیشین این شرکت دارد، قادر است تا ویدئوهای 360 درجه را ضبط کند. از ویژگی‌های دیگری این دوربین می‌توان به رزولوشن بسیار بالا، پیش‌نمایش زنده تصاویر، تصاویر کاملاً کروی و همچنین سازگاری با شبکه‌های […]

شرکت Ricoh از جدیدترین دوربین سری Theta خود موسوم به Theta S رونمایی کرد. این دوربین که شباهت زیادی به دوربین‌های پیشین این شرکت دارد، قادر است تا ویدئوهای 360 درجه را ضبط کند. از ویژگی‌های دیگری این دوربین می‌توان به رزولوشن بسیار بالا، پیش‌نمایش زنده تصاویر، تصاویر کاملاً کروی و همچنین سازگاری با شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

Theta S می‌تواند عکس‌ها را با حداکثر وضوح 14 مگا پیکسل گرفته و ویدئوها را با رزولوشن 1080 پیکسل و 30 فریم بر ثانیه و ماکزیمم زمان 25 دقیقه ذخیره کند که هم عکس‌ها و هم ویدئوها به صورت کروی ذخیره می‌شوند. Ricoh در این دوربین از لنز نوری دوقلوی خود در کنار یک لنز سریعتر با F2.0 استفاده کرده است که این ترکیب لنزی سبب شده تا کیفیت تصاویر گرفته‌شده این دوربین نسبت به مدل‌های پیشین این شرکت بهبود یابد.

Theta-980x420

عکس‌هایی که توسط این دوربین گرفته می‌شوند از پویایی بیشتری نسبت به مدل‌های پیشین برخوردار است خصوصاً زمانی که در محیط‌های کم نور گرفته شوند. در این دوربین یک حالت لامپ مانند تعبیه شده است که برای نوردهی طولانی استفاده می‌شوند. طراحی این دوربین به‌روزرسانی شده است که همین امر موجب شده تا رابط کاربری، استایل دوربین و کاربردپذیری آن بهبود یابد و همچنین ماژول وای فای به کار رفته در آن توانسته سرعت انتقال اطلاعات را تا 4 برابر افزایش دهد.

این دوربین دارای یک پوشش پارچه‌ای مانند بوده، یک نشانگر ال‌ای‌دی دارد و فضای ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده در آن 8 گیگابایت است. Theta S قرار است از اوایل ماه آینده میلادی با قیمتی در حدود 350 دلار در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا عرضه شود. بد نیست بدانید که اولین دوربین سری Theta این شرکت در سال 2013 میلادی به بازار عرضه شده بود.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال