مردی نام خود را به “آیفون 7” تغییر داد

جای شک نیست که گوشی‌های آیفون شرکت اپل توانسته محبوبیت فراوانی به‌خصوص در میان قشر نوجوان و جوان کسب کند. داستان‌های عجیب و غریبی که روزانه از فروش قسمت‌های بدن افراد و یا کارهای دیگری از این دست برای به‌دست آوردن یکی از این گوشی‌ها شنیده می‌شود، گواه این ماجرا است. با توجه به این […]

جای شک نیست که گوشی‌های آیفون شرکت اپل توانسته محبوبیت فراوانی به‌خصوص در میان قشر نوجوان و جوان کسب کند. داستان‌های عجیب و غریبی که روزانه از فروش قسمت‌های بدن افراد و یا کارهای دیگری از این دست برای به‌دست آوردن یکی از این گوشی‌ها شنیده می‌شود، گواه این ماجرا است.

با توجه به این مسئله جای تعجب نخواهد داشت اگر بشنوید که یک جوان 20 ساله اوکراینی به نام “الکساندر تورین” حاضر شده است نام خود را به “آیفون 7” تغییر دهد تا مالک یک دستگاه آیفون 7 اپل شود. ظاهراً پس از اینکه شرکت اپل اعلام کرده است به افرادی که نام “آیفون 7” را برای خود برگزینند یک دستگاه آیفون 7 هدیه خواهد داد تورین تصمیم گرفته است هزینه 2 دلاری تغییر نام در اوکراین را بپردازد و بدون درد و خون‌ریزی افراد قبلی به راحتی مالک یک آیفون 7 که در اوکراین قیمتی معادل 850 دلار دارد، شود.

به نظر می‌رسد که خانواده الکساندر از این اقدام وی شوکه شده باشند اما خواهرش “تتیانا” چنین اذعان کرده: “هرچند در ابتدا باورش دشوار بود اما هر کس علاقه‌مند است به شیوه‌ای در دنیا مطرح شود و برادرم نیز این راه را انتخاب کرده است.”

الکساندر تورین در گفتگو با خبرنگارها اعلام کرده که تمایلی به مسخره شدن توسط فرزندانش ندارد و به همین دلیل نیز قصد ندارد این نام را برای همیشه حفظ کند و در آینده‌ای نه چندان دور دوباره نام اولیه خود را باز خواهد گرداند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال