سونی ردیاب حرکتی برای حضور در متاورس با گوشی ساخته است

ردیاب حرکتی جدید سونی با قرارگیری در نقاط مختلف بدن به کاربر کمک می کند تا از طریق گوشی در متاورس حضور پیدا کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سونی یک ردیاب حرکتی جدید با وزن تنها ۸ گرم توسعه داده است که با کمک آن می توان در متاورس حضور داشت. […]

ردیاب حرکتی جدید سونی با قرارگیری در نقاط مختلف بدن به کاربر کمک می کند تا از طریق گوشی در متاورس حضور پیدا کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سونی یک ردیاب حرکتی جدید با وزن تنها ۸ گرم توسعه داده است که با کمک آن می توان در متاورس حضور داشت.

طبق گزارشی که بلومبرگ منتشر کرده است ردیاب جدید سونی توسط گروه تجاری این شرکت و برای ورود کاربر به متاورس طراحی شده است. در متاورس نیز به عنوان دنیایی مجازی امکان داشتن آواتار و انجام کارهای مختلف وجود دارد. این ردیاب با نام Sony Mocopi دارای ۶ بخش است که با قرارگیری در قسمت های مانند مچ پا، مچ دست، سر و باسن حرکات بدن را ردیابی خواهد کرد. سپس می تواند آواتار متاورس کاربر را ایجاد کند.

پس از آن امکان استفاده از آواتارهای مربوط به اپلیکیشن های متاورس موجود در گوشی های اندرویدی و یا اپل وجود دارد. کیت Mocopiبا قیمت ۳۶۹ دلار به فروش می رسد و قرار است اوایل سال آینده به بازار عرضه شود. این کیت نشان دهنده علاقه سونی به حضور پر بازار محصولات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است. این شرکت اخیرا در این بازارچه توسعه محصولات مبتنی بر آن سرمایه گذاری هایی را انجام داده است.

این شرکت به زودی از هدست واقعیت مجازی جدید خود برای پلی استیشن وی آر رونمایی خواهد کرد. وجود این کیت نیز نوعی اکوسیستم واقعیت مجازی برای سونی ایجاد می کند و تمایل آن را به حضور در متاورس نشان می دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال