معرفی نسخه‌ی تیونینگ‌شده از خودروی Maserati GranCabrio Sport توسط Vilner

امروز می‌خواهیم در کنار اخباری که در مورد نمایشگاه خودرو نیویورک منتشر می‌کنیم، یکی از جدیدترین طراحی‌های شرکت Vilner را نیز پیش روی شما قرار دهیم. شرکت Vilner که شهرت زیادی در تیونینگ کردن خودروها دارد، روز گذشته از نسخه‌ی تیونینگ‌شده یکی از بهترین کانورتیبل‌های موجود در بازار یعنی Maserati GranCabrio Sport رونمایی نمود. تلاش زیادی که […]

امروز می‌خواهیم در کنار اخباری که در مورد نمایشگاه خودرو نیویورک منتشر می‌کنیم، یکی از جدیدترین طراحی‌های شرکت Vilner را نیز پیش روی شما قرار دهیم. شرکت Vilner که شهرت زیادی در تیونینگ کردن خودروها دارد، روز گذشته از نسخه‌ی تیونینگ‌شده یکی از بهترین کانورتیبل‌های موجود در بازار یعنی Maserati GranCabrio Sport رونمایی نمود.

تلاش زیادی که تیم Vilner برای تغییر در شکل ظاهری GranCabrio داشته واقعا ستودنیست. مهندسین این شرکت تمام تلاش خود را داشته‌اند تا شکل جذاب این خودرو را بسیار جذاب‌تر از قبل کرده و با به کارگیری چرم شکلاتی‌رنگ در بخش داخلی خودرو و ترکیب آن با دوخت قرمز، شکل بسیار جذابی این محصول قدرتمند بخشند. این چرم تنها برای صندلی‌ها یا بخش‌های کناری خودرو مورد استفاده قرار نگرفته، بلکه آنها تمام تلاش خود را داشته‌اند تا با به کارگیری آن در کنسول وسطی خودرو، شکل بسیار لوکس و جذابی به این خودرو بخشند.

Maserati-GranCabrio-Sport-3-696x462

در واقع اگر بخواهید چیزی که حالا از GranCabrio مشاهده می‌کنید را با چیزی که پیشتر خود مازراتی عرضه کرد بود، مقایسه نمایید، به خوبی متوجه تفاوت‌ها خواهید شد. این در حالیست که آنها رنگ بدنه‌ی خودرو را نیز قرمز انتخاب کرده‌اند تا علاوه بر لوکس بودن خودرو، گرمی قرمزرنگ بودن خودرو در کنار چرم شکلاتی را به بهترین شکل ممکن به کاربران منتقل نمایند.

Maserati-GranCabrio-Sport-9-696x462

در مورد مشخصات فنی خودرو GranCabrio Sport نیز باید بدانید که Vilner سعی کرده تا قدرت این خودرو را به 450 اسب بخار افزایش دهد تا علاوه بر شکلی جدید و جذاب برای این خودرو، شاهد افزایش قدرت آن نیز باشیم. گشتاور خودرو نیز به اندازه‌ی 20 نیوتون بر متر افزایش پیدا کرده و به 510 نیوتون بر متر رسیده است. نسخه‌ی Sport از این خودرو نیز به همراه سیستم تعلیق فعال Skyhook و همچنین جعبه‌دنده بهبودیافته، در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد می‌کنیم در ادامه تصاویر منتشر شده از این خودروی زیبا را مشاهده نمایید:

  Maserati-GranCabrio-Sport-2 Maserati-GranCabrio-Sport-8 Maserati-GranCabrio-Sport-10 Maserati-GranCabrio-Sport-12 Maserati-GranCabrio-Sport-14 Maserati-GranCabrio-Sport-13

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال