مک‌ لارن 675LT: خودرویی سریع، سبک و پر‌قدرت!

همانطور که در جریان هستید، هفته‌ی آینده، نمایشگاه خودروی Genova Motor Show برگزار خواهد شد و حالا، اخبار دنیای خودروها بیش از هر زمان دیگری در سطر قرار می‌گیرند. پس از اینکه کمپانی‌های مشهور، از معرفی خودروهای جدید خود در این نمایشگاه خبر دادند، حال نوبت به مک لارن رسیده تا از خودروی جدید خود رونمایی کند…

همانطور که در جریان هستید، هفته‌ی آینده، نمایشگاه خودروی Genova Motor Show برگزار خواهد شد و حالا، اخبار دنیای خودروها بیش از هر زمان دیگری در سطر قرار می‌گیرند. پس از اینکه کمپانی‌های مشهور، از معرفی خودروهای جدید خود در این نمایشگاه خبر دادند، حال نوبت به مک لارن رسیده تا از خودروی جدید خود رونمایی کند.

این کمپانی بزرگ قصد دارد خودرویی فراتر از 650S را در این نمایشگاه به نمایش در بیاورد، خودروی 675LT که به نظر می‌رسد مهندسین این شرکت، این نمایشگاه را بهترین زمان برای معرفی این خودرو ‌می‌دانند. البته باید بدانید که اتومیبل 675LT از مشخصات فنی مشابهی نسبت به 650S بهره می‌برد و همانند آن، دو سرنشینه بوده و موتور خودرو در قسمت میانی قرار گرفته است. خود این کمپانی در کنفرانس خبری‌ که چندی پیش برگزار کرده بود، اعلام نمود که در ساخت خودروی جدید خود، از 67 درصد قطعات قدیمی مدل 650S استفاده کرده است.

شاید مهم‌ترین موضوعی که بتوان به آن اشاره کرد، این باشد که اتومیبل 675LT جزو سری محصولات LT این شرکت است. این سری از محصولات کمپانی مک‌لارن از ترمزهایی که به Airbrake معروفند و در خودروهای سنگین‌تر به کار می‌روند، بهزه‌مند هستند. این ترمزها حدود 50 درصد نسبت به ترمزهایی که در مدل 650S به کار گرفته شده‌اند، بزرگتر بوده و می‌توانند خودرو را با قدرت و سرعت بیشتری متوقف کنند.

mclaren 675lt

 اما موضوعی که بسیار جالب توجه است مربوط به کاهش وزن نهایی این خوردو به میزان تقریبا 100 کیلوگرم است. بنابراین اتومبیل 675LT، تنها 1230 کیلوگرم وزن دارد. همچنین از به‌ کارگیری فیبر‌کربن در قسمت‌های مختلف این خودرو نمی‌توان چشم‌پوشی کرد، این ماده به صورت گسترده در قسمت‌های مختلفی همچون سپر عقب و بدنه‌ی صندلی‌ها به کار گرفته شده است.

مک لارن قدرت بیشتری را موتور 3.8 لیتری و “V شکل” این خودرو نسبت به مدل قبلی اعمال کرده، به گونه‌ای که مدل 650S قادر به تولید 641 اسب بخار بوده و مدل 675LT، می‌تواند 666 اسب بخار نیروی محرک تولید نماید. در مورد شتاب خودروی 675LT نیز گفته شده که این اتومبیل قادر است تا در مدت زمان 3 ثانیه، از سرعت 0 به سرعت 60 مایل بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز 205 مایل بر ساعت خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که آیا همچون مدل قبلی این خودرو، مک لارن می‌تواند در بازار اتومبیل‌ها موفق ظاهر شود یا خیر! نظر شما در رابطه با این اتومبیل چگونه است؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال