رونمایی مک‌لارن از خودروی 570S Sprint پیش از شروع فستیوال سرعت “گود وود”

زمان زیادی تا شروع فستیوال سرعت “گود وود” که هر ساله در انگلستان برگزار می‌شود باقی نمانده و حالا شرکت مک‌لارن از خودروی جدید 570S Sprint رونمایی کرده است. این خودروی جدید را می‌توانیم بهترین ساخته‌ی شرکت مک‌لارن در زمینه‌ی خودروهای سری اسپرت این شرکت در نظر بگیریم. سازندگان در بدنه‌ی این خودرو از فیبر کربن […]

زمان زیادی تا شروع فستیوال سرعت “گود وود” که هر ساله در انگلستان برگزار می‌شود باقی نمانده و حالا شرکت مک‌لارن از خودروی جدید 570S Sprint رونمایی کرده است. این خودروی جدید را می‌توانیم بهترین ساخته‌ی شرکت مک‌لارن در زمینه‌ی خودروهای سری اسپرت این شرکت در نظر بگیریم.

سازندگان در بدنه‌ی این خودرو از فیبر کربن استفاده کرده‌اند تا علاوه بر استقامت بالا، وزن خودرو نیز تا حد ممکن کاهش پیدا کند. همچنین یک موتور 3.8 لیتری V8 مسئول انتقال قدرت به این خودرو می‌باشد.

McLaren-570S-Sprint-5

هر چند باید اشاره داشته باشیم که مک‌لارن به منظور ایجاد تعادل میان قدرت و گشتاور خودرو، موتور این خودرو را بهینه کرده و این یعنی این موتور 3.8 لیتری با موتوری که در دیگر خودروهای مشابه این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد، کمی متفاوت است.

McLaren-570S-Sprint-3

از تفاوت‌های این خودرو با نسل قبلی خود می‌توان به استفاده از فیبر کربن در بخش جلویی و اسپلیتر خودرو، باله‌ی (اسپویلر) منیزیمی عقبی که بیرون قرار گرفته و چرخ‌های Pirelli اشاره نمود.

McLaren-570S-Sprint-6

قیمت پایه‌ای که مک‌لارن برای 570S Sprint در نظر گرفته، 218 هزار دلار می‌باشد اما هنوز زمان عرضه‌ی آن مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال