مدیاتک به‌ دنبال عرضه‌ی تراشه‌ای با پردازنده‌ی 10-هسته‌ای تا پایان سال 2015

کمپانی چینی MediaTek، اولین شرکتی بود که تراشه‌‌هایی با پردازنده‌های 8-هسته‌ای را در سال 2013 معرفی نمود و حالا اخباری از سوی کشور چین به گوش می‌رسد که این شرکت، در حال کار بر روی تراشه‌هایی با پردازنده‌ی 10-هسته‌ای بوده و آن را در مراسم رسمی و در حضور کمپانی‌هایی همچون Xiaomi و Vivo معرفی […]

کمپانی چینی MediaTek، اولین شرکتی بود که تراشه‌‌هایی با پردازنده‌های 8-هسته‌ای را در سال 2013 معرفی نمود و حالا اخباری از سوی کشور چین به گوش می‌رسد که این شرکت، در حال کار بر روی تراشه‌هایی با پردازنده‌ی 10-هسته‌ای بوده و آن را در مراسم رسمی و در حضور کمپانی‌هایی همچون Xiaomi و Vivo معرفی کرده است.

اینطور که مشخص شده، این تراشه که Helio X20 نام دارد، بسیار قدرتمند بوده و در تست نرم‌افزار AnTuTu توانسته امتیازی بالاتر از 70,000 را کسب نماید. پیشتر نیز تراشه‌ی 8-هسته‌ای MT-6795 که در +One M9 به کار گرفته شده است، امتیازی بالاتر از 50,000 را در تست AnTuTu کسب کرده بود.

در این مراسم، مدیاتک به صورت رسمی اعلام کرده که این تراشه‌ها تا پایاین سال 2015، به صورت انبوه تولید خواهد شد. این موضوع همزمان با به‌کارگیری چیپ‌های جدید این شرکت در محصولات رده‌بالا و آسیایی نیز شده است اما این شرکت چینی باید به دنبال مقابله با محصولات بازار آمریکا باشد.

ما نیز همچون شما منتظر هستیم تا عملکرد Helio X20 را در تست‌های AnTuTu ببینیم و تا زمانی که خبری رسمی در مورد این تراشه منتشر نشده، باید آن را تنها یک شایعه تلقی کنید!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال