متا به دنبال عرضه کالاهای دیجیتال در دنیای مجازی متاورس است

متا قصد دارد امکان فروش کالاهای دیجیتال در متاورس را به همراه امتیازاتی برای تولید کنندگان محتوا فراهم کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا روز گذشته اعلام کرد قصد دارد ابزار جدیدی را برای کسب درآمد در پلتفرم واقعیت مجازی Horizon Worlds آغاز کند. روند آزمایش این ابزار آغاز شده است […]

متا قصد دارد امکان فروش کالاهای دیجیتال در متاورس را به همراه امتیازاتی برای تولید کنندگان محتوا فراهم کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا روز گذشته اعلام کرد قصد دارد ابزار جدیدی را برای کسب درآمد در پلتفرم واقعیت مجازی Horizon Worlds آغاز کند. روند آزمایش این ابزار آغاز شده است تا در طی آن امکان کسب درآمد از این فضای اجتماعی مجازی فراهم شود.

در حال حاضر این شرکت با فراهم کردن آیتم ها و جلوه های دیجیتالی در پلتفرم خود برای گروهی از تولید کنندگان این امکان را به آنها خواهد داد تا بتوانند تولید های خود را در این فضا به فروش برسانند. در حال حاضر تنها کاربران بالای ۱۸ سال در آمریکا و کانادا می توانند از این قابلیت استفاده کرده و با گزینه های Commerce و Create mode در پلتفرم Horizon Worlds کسب درآمد کنند. متا در مورد هدف خود از این قابلیت می گوید: قابلیت مورد نظر به صورت آزمایشی برای تعدادی از کاربران با هدف دریافت بازخورد فعال شده است. البته قرار است این ابزار در آینده در راستای چشم اندازی بلند مدت برای متاورس راه اندازی شود. بدین ترتیب تولیدکنندگان محتوا می توانند محصولات خود را به فروش رسانده و کسب درآمد کنند. دیگر کاربران نیز از این کالاها و خدمات دیجیتال بهره‌مند خواهند شد.

به گفته متا کلیه شرکت کنندگان در برنامه های کسب درامد از پلتفرم Horizon Worlds موظف به رعایت دستورالعمل های ذکر شده خواهند بود. در صورت مشاهده نقض این خط مشی ها نیز به آن ها تذکر داده می شود. این شرکت برای کاربران دارای اهمیت بیشتر نیز برنامه ویژه ای در نظر گرفته است. به طوری که تولید کنندگان محتوا با تلاش بیشتر در تحقق اهداف متا درآمد بیشتری نیز خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال