گوشی Redmi note 4 با دوربین دوگانه و بدنه فلزی عرضه خواهد شد

شکی نیست که دوربین‎های دوگانه روندی تازه در بازار گوشی‎‎های هوشمند به شمار می‎روند، به نحوی که شرکت‎های مختلف گوشی‎های پرچم‎دار و میان‎ رده‎ی خود را به دو دوربین مجهز می‎کنند تا بهترین تجربه‎ی عکاسی را برای کاربران خود فراهم سازند. هوآوی یکی از شرکت‎هایی است که امسال این مفهوم را بسیار جدی گرفته است، […]

شکی نیست که دوربین‎های دوگانه روندی تازه در بازار گوشی‎‎های هوشمند به شمار می‎روند، به نحوی که شرکت‎های مختلف گوشی‎های پرچم‎دار و میان‎ رده‎ی خود را به دو دوربین مجهز می‎کنند تا بهترین تجربه‎ی عکاسی را برای کاربران خود فراهم سازند. هوآوی یکی از شرکت‎هایی است که امسال این مفهوم را بسیار جدی گرفته است، اولین همکاری آن‎ها با شرکت تازه احیا شده‎ی Lecia در پرچم‎دار این شرکت یعنی گوشی هوآوی P9 و به دنبال آن گوشی‎های Honor V8 و Honor 8 (تایید شده که دارای دوربین‎های دوگانه خواهند بود) دیده می‎شود. ولی هوآوی تنها برند چینی نیست که در گوشی‎های هوشمند خود نسبت به داشتن دوربین دوگانه علاقه نشان داده است چون گزارش‎های اخیر اعلام کرده‎اند که شرکت‎های LeEco و شیائومی نیز قصد ارائه‎ی گوشی‎هایی با دوربین‎های دوگانه را دارند.

حالا، اولین تصویر واقعی از یک گوشی‎هوشمند شیائومی با دوربین‎های دوگانه در پشت آن، در سطح اینترنت منتشر شده است. برخلاف سایر گوشی‎های این‎چنینی، به نظر می‎رسد که گوشی‎هوشمند جدید شیائومی دارای دو سنسور بزرگ است که در موقعیت عمودی نسبت به هم قرار گرفته‎اند. در بین این دو سنسور دوربین، ما می‎توانیم فلش ال‎ای‎دی دوتایی را مشاهد کنیم.

در رابطه با طراحی، این گوشی دارای یک بدنه‎ی فلزی صیقل یافته خواهد بود. هردو جناحین آن خمیده‎اند که بایستی باعث بهتر جمع‎شدن انگشتان دور آن و گرفتن آن شود و شما می‎توانید مشاهده کنید که دکمه‎‎های پاور و تنظیم حجم صدا در سمت راست این گوشی واقع شده‎اند. علاوه بر این، یک لوگوی Mi نیز در پشت دیده می‎شود تا مشخص باشد با گوشی از برند شیائومی روبرو هستیم.

گوشی Redmi note 4 شیائومی

بنابراین، اگر با دقت نگاه کنید، طراحی خام این گوشی بسیار مشابه با گوشی Redmi Note 3 شیائومی است. ولی در عوض وجود یک حسگر اثرانگشت در پشت گوشی، در محل آن، سنسور دوم دوربین قرار گرفته است. یقینا معنای این تصمیم این است که این مدل به خصوص دارای دکمه‎ی home خواهد بود که سنسور مذکور در آن جا واقع شده است. این امر هم‎چنین می‎تواند به این معنا باشد که با یک مدل Redmi و نه گوشی از سری پرچم‎دار Mi این شرکت روبرو هستیم. آیا می‎تواند این گوشی Redmi Note 4 باشد؟ هنوز برای هر گونه نتیجه‎گیری زود است، ولی احتمال آن وجود دارد.

گوشی Redmi note 4 شیائومی-

این تصویر از دستگاه Mi چند ساعت بعد از زمانی منتشر شد که تصویری از یک بازیگر جوان چینی به اسم Haoran Liu در محیط آنلاین دست به دست گشت که این گوشی شیائومی را با دوربین دوگانه را در دست گرفته بود. با در نظر گرفتن این‎که این بازیگر به تازگی نقش سخنگوی رسمی سری محصولات Redmi شیائومی را بر عهده گرفته است، به احتمال خیلی زیاد گوشی که در تصویر مشاهده می‎کنیم مربوط به گوشی در پیش‎ روی Redmi Note 4 است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال