عرضه Redmi Note 4 شیائومی با 4 گیگابایت رم از امروز آغاز می‌شود

شیائومی سری گوشی‎های ردمی خود را در موقعیت دستگاه‎های ارزان‎قیمتی قرار می‎دهد که به نسبت بسیاری از رقبا می‎توانند عملکرد بهتری داشته باشند و گوشی Redmi Note 4 این شرکت آخرین نمونه از این اقدام برند چینی است. تا به امروز نسخه‎ی 3 گیگابایتی این گوشی در اینترنت برای فروش به چشم می‎خورد ولی شیائومی یک مدل […]

شیائومی سری گوشی‎های ردمی خود را در موقعیت دستگاه‎های ارزان‎قیمتی قرار می‎دهد که به نسبت بسیاری از رقبا می‎توانند عملکرد بهتری داشته باشند و گوشی Redmi Note 4 این شرکت آخرین نمونه از این اقدام برند چینی است. تا به امروز نسخه‎ی 3 گیگابایتی این گوشی در اینترنت برای فروش به چشم می‎خورد ولی شیائومی یک مدل انحصاری با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎داخلی نیز ارائه کرده است که در فروشگاه‎های آنلاین مختلف از امروز به فروش می‎رسد.

جدا از آپگرید رم و حافظه‎داخلی این مدل انحصاری (Exclusive Version) مشخصات مشابهی با مدل معمولی Redmi Note 4 دارد. این دستگاه از یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی بهره می‎برد و به پردازنده‎ی Helio X20 با فرکانس 2.1 گیگاهرتز مجهز است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بوده در حالی‎که دوربین سلفی یک سنسور 5 مگاپیکسلی است. گنجایش باتری 4100 میلی‎آمپرساعت است و از دو سیم‎کارت پشتیبانی می‎شود.

این گوشی رسما از امروز به قیمت 200 دلار در فروشگاه رسمی شیائومی، JD.com و سایر فروشگاه‎های آنلاین معتبر ارائه می‎شود. این دستگاه تنها در دو رنگ عرضه شده است یعنی آبی و مشکی روشن.

اطلاعاتی در زمان ورود این گوشی به بازارهای بین‎المللی وجود ندارد ولی حتی ممکن است شیائومی این تصمیم را نداشته باشد چون آن‎ها Redmi Note 4 مجهز به چیپست مدیاتک را منحصرا وارد بازار چین کردند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال