شیائومی Mi Note 2 را با نمایشگر خمیده و دوربین دوگانه عرضه می‌کند

Mi Note 2 فبلت پرچم‎دار بعدی شرکت شیائومی است. این دستگاه انتظار می‎رود در هفته‎های آتی به عنوان نسل بعدی فبلت‎های Mi Note و Mi Note Pro ارائه شود که در دی‎ماه سال گذشته معرفی شده بودند. گوشی Mi Note 2 چند هفته‎ای می‎شود که موضوع اطلاعات و تصاویر درز شده به بیرون است، به […]

Mi Note 2 فبلت پرچم‎دار بعدی شرکت شیائومی است. این دستگاه انتظار می‎رود در هفته‎های آتی به عنوان نسل بعدی فبلت‎های Mi Note و Mi Note Pro ارائه شود که در دی‎ماه سال گذشته معرفی شده بودند. گوشی Mi Note 2 چند هفته‎ای می‎شود که موضوع اطلاعات و تصاویر درز شده به بیرون است، به نحوی که همین چند روز پیش به مشخصات شایعه شده‎ی آن اشاره داشتیم. روز گذشته ولی آخرین تصاویر از این گوشی به بیرون راه یافت، تصاویری که مشخصات ظاهری گوشی Mi Note 2 شیائومی را در خود نشان می‎دهند.

تعداد این تصاویر 6 عدد است و نمایشگر گوشی‎هوشمند زیبایی هستند، حتی با آن‎که به نظر این تصاویر مفهومی هستند، تا رندرهای واقعی، ولی نمی‎توان چنین چیزی را تایید کرد. این تصاویر با رندرهای قبلی منتشر شده از این گوشی متفاوت است و گوشی‎هوشمندی را نشان می‎دهند که به شیوه‎ی متفاوتی طراحی شده است ولی هم‎چنان در آن سیستم دوربین دوگانه، یک صفحه‎‎‎نمایش خمیده و یک دکمه‎ی هوم فیزیکی زیر نمایشگر مذکور دیده می‎شود. دکمه‎های تنظیم حجم صدا و پاور/ قفل کردن گوشی در سمت راست قرار گرفته‎اند و جالب است که نشان شرکت شیائومی یعنی “Mi” در این گوشی به طور کل دیده نمی‎شود که خود جای تعجب دارد و این تفکر را به وجود می‎آورد که این تصاویر حقیقی نیستند. در هر صورت، سوکت هدفون 3.5 میلی‎متری در بالای این گوشی‎هوشمند قرار گرفته و همان‎طور که خودتان می‎توانید ببینید این گوشی دارای یک بدنه‎ی فلزی است. پورت یو‎اس‎بی Type-C در پایین این گوشی دیده می‎شود و در امتداد آن توری دو اسپیکر را می‎بینیم. دکمه‎ی هوم در این تصاویر در واقع مستطیلی شکل و کاملا بزرگ است.

گوشی Xiaomi MI Note 2 طبق گفته‎ها در چند مدل به بازار خواهد آمد، ولی مدلی که در این‎جا نشان داده شده است (مدل دارای نمایشگر خمیده) انتظار می‎رود یک نمایشگر 5.5 اینچی یا 5.7 اینچی با رزولوشن QHD، 6 گیگابایت رم و حافظه‎ی داخلی 64 یا 128 گیگابایتی را داشته باشد. این دستگاه مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 820 یا سیستم‎روی چیپ 4 هسته‎ای 64 بیتی S821 خواهد بود و بر روی آن از پیش سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0.1 نصب خواهد شد، گرچه قبلا گفته می‎شد این گوشی از همان ابتدا سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 را خواهد داشت. در هر صورت از لانچر اختصاصی MIUI شیائومی به عنوان رابط کاربری این گوشی استفاده خواهد شد.

رندرهای جدید را در زیر می‎توانید مشاهده کنید

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال