گوشی Mi Note 2 با دوربین دوگانه به بازار می‌آید

شیائومی که به تازگی دو گوشی Mi 5s و 5s plus را عرضه کرده است، در آینده نزدیک گوشی قدرتمند دیگری را نیز وارد بازار خواهد کرد. چندی است که شایعاتی مبنی بر عرضه جانشین Mi Note به گوش می‌رسد که به احتمال زیاد این فبلت به زودی عرضه شود. تصویری که در Weibo منتشر […]

شیائومی که به تازگی دو گوشی Mi 5s و 5s plus را عرضه کرده است، در آینده نزدیک گوشی قدرتمند دیگری را نیز وارد بازار خواهد کرد. چندی است که شایعاتی مبنی بر عرضه جانشین Mi Note به گوش می‌رسد که به احتمال زیاد این فبلت به زودی عرضه شود. تصویری که در Weibo منتشر شده گوشی شیائومی Mi Note 2 را از پشت نشان می‌دهد.

این تیزر تبلیغاتی اطلاعات زیادی ارائه نمی‌دهد، گرچه بر این موضوع تاکید می‌کند که گوشی Mi Note 2 دوربین دوگانه خواهد داشت. گوشی جدید Mi 5s Plus نیز دو دوربین اصلی دارد. در بدنه گوشی Mi Note 2، سنسورهایی در گوشه‌های آن همانند آیفون 7 پلاس اپل قرار خواهد گرفت.

گوشی Mi Note 2 ظاهرا دارای اسنپدراگون 821 خواهد بود. باتوجه به اینکه شیائومی طرفدار استفاده از آخرین چیپست رده بالای کوالکام است، منطقی می‌باشد که فرض کنیم در Mi Note 2 نیز از آن استفاده شود. صفحه نمایش آن به احتمال زیاد 5.5- 5.7 اینچ با رزولوشن 1440×2560 باشد. حافظه رم این گوشی نیز 6 گیگابایت، حافظه داخلی آن حداکثر 128 یا حتی 256 گیگابایت، دو دوربین اصلی آن 16 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل فرض می‌شود. همچنین احتمالا این گوشی از باتری قابل تعمیر 4000 میلی آمپرساعت بهره ببرد.

طبق گزارشات، این گوشی این ماه رونمایی خواهد شد و ما باید تا زمان معرفی رسمی آن صبر کنیم. بااینکه شباهت‌های زیادی به گوشی Mi 5s Pro دارد اما بسیاری از طرفداران این گوشی بی‌صبرانه در انتظار دیدن ویژگی‌های آن هستند.

xiaomi-mi-note-2-1

xiaomi-mi-note-2-2

xiaomi-mi-note-2-3

xiaomi-mi-note-2-4

xiaomi-mi-note-2-5

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال