ال‌جی تامین نمایشگرهای OLED برای گوشی Mi Note 2 شیائومی را بر عهده خواهد داشت

چند روز پیش سرانجام پس از یک انتظار طولانی مدت و شایعات فراوان، شرکت شیائومی از گوشی Mi Note 2 خود پرده برداشت. یکی از خصوصیات جالبی که در میان مشخصات این محصول به چشم می‌خورد نمایشگر OLED و قابل انعطاف استفاده شده در این گئشی است. اگرچه مدت‌ها پیش از معرفی رسمی محصول نیز […]

چند روز پیش سرانجام پس از یک انتظار طولانی مدت و شایعات فراوان، شرکت شیائومی از گوشی Mi Note 2 خود پرده برداشت. یکی از خصوصیات جالبی که در میان مشخصات این محصول به چشم می‌خورد نمایشگر OLED و قابل انعطاف استفاده شده در این گئشی است.

اگرچه مدت‌ها پیش از معرفی رسمی محصول نیز خبر حضور نمایشگر انعطاف‌پذیر در این گوشی وجود داشت اما شاید باور آن قدری دور از ذهن به نظر می‌رسید. به هر حال اکنون باید بگویم که کاربران این گوشی با یک نمایشگر OLED کاکلاً انعطاف‌پذیر سروکار خواهند داشت که قابلیت خم شدن در تمام جهات را دارد. هرچند این ویژگی ممکن است به چشم نیاید چرا که در نگاه اول کاربر با یک نماشگر تخت شیشه‌ای مواجه خواهد بود.

mi-note-2-unboxing-27

همچنین در شایعات به این نکته نیز اشاره شده بود که وظیفه تامین این نمایشگرهای انعطاف‌پذیر را سامسونگ و یا ال‌جی بر عهده خواهند داشت. اگرچه شرکت ال‌جی پس از سامسونگ به این فهرست اضافه شد اما خال به نظر می‌رسد که گوی سبقت را از دیگر شرکت کره‌ای رقیب گرفته و عهده‌دار تامین نمایشگرهای اولد برای شرکت شیائومی شده است.

با وجود اینکه شرکت شیائومی نامی از تامین‌کننده نماشگرهای Mi Note 2 نبرده است اما تحلیلگر ” Sun Changxu” اعلام کرده است که ال‌جی این وظیفه را بر عهده خواهد داشت. این تحلیل‌گر همچنین اظهار داشته که میزان تولید نمایشگرهای قابل انعطاف اولد بالا نیست و در صورت بالا رفتن تقاضا انتظار می‌رود که شیائومی در تامین این قطعه از محصول خود با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال